Οδηγώντας αλάνθαστα επί τέσσερις ημέρες σε έναν ιδιαίτερα απαιτητικό αγώνα όπως το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ο Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) κατέκτησε την πρώτη νίκη του 2020, ανεβαίνοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη μαρίνα του Μονακό. Ο Βέλγος κέρδισε και τις τέσσερις ειδικές του τελευταίου σκέλους, μεταξύ των οποίων και την power stage, προσπερνώντας τα Toyota Yaris WRC των Sebastien Ogier και Elfyn Evans και έδειξε ότι φέτος θέλει να είναι η χρονιά του.
Ο ρυθμός του Neuville ήταν τέτοιος που δεν επέτρεψε στα Yaris να τον ανταγωνιστούν, με τους Sebastien Ogier και Elfyn Evans να συμβιβάζονται με το βάθρο στην πρώτη τους αγωνιστική επαφή με το αυτοκίνητο. Κι αν για τον Ogier η ήττα μετά από 6 χρόνια στον αγώνα της πατρίδας του τον προβλημάτισε, η εμφάνιση του Ουαλού ήταν πειστική ότι δεν θα αρκεστεί στο ρόλο του δεύτερου οδηγού της ομάδας αλλά θα διεκδικήσει νίκες.
Ο Esapekka Lappi έδειξε να προσαρμόζεται μέρα με τη μέρα στο Ford Fiesta WRC και τερμάτισε στην τέταρτη θέση εκμεταλλευόμενος μικροέξοδο του Sebastien Loeb (Hyundai i20 WRC) που έχασε και την πέμπτη θέση από τον Kalle Rovanpera (Toyota Yaris WRC) φθείροντας υπερβολικά τα ελαστικά του στο τελευταίο σκέλος.
Θετικό πρόσημο για τον Takamoto Katsuta (Toyota Yaris WRC) που έδειξε βελτιωμένη ταχύτητα ολοκληρώνοντας στην έβδομη θέση, μπροστά από τον Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC) που συμπλήρωσε την πρώτη 8αδα σκαρφαλώνοντας αρκετές θέσεις μετά την επιστροφή του την Παρασκευή με rally2.
Στην κατηγορία WRC3 που στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο ήταν πιο ανταγωνιστική κατηγορία με αυτοκίνητα R5 επικράτησε ο Eric Camilli (Citroen C3 R5), ενώ ο Mads Ostberg με ίδιο αυτοκίνητο ήταν ο ταχύτερος στη WRC2.
Επόμενος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το Ράλλυ Σουηδίας στα μέσα Φλεβάρη, αν χιονίσει μέχρι τότε στη σκανδιναβική χώρα.
Τελικά Αποτελέσματα: