Σε ένα Ράλλυ Σουηδίας διαφορετικό από ότι έχουμε συνηθίσει διεξήχθη το τριήμερο 14-16 Φεβρουαρίου ο δεύτερος αγώνας του WRC για το 2020. Το χιόνι και ο πάγος στις ειδικές διαδρομές ήταν ελάχιστα έως καθόλου και τη θέση τους είχαν πάρει το παγωμένο χώμα και σε μερικές περιπτώσεις και η λάσπη! Κι όλα αυτά με τους οδηγούς αναγκασμένους να συμμετέχουν με ελαστικά με καρφιά κάνοντας το έργο τους ακόμα πιο δύσκολο, έως επικίνδυνο. Σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες, οι οποίες δεν άρεσαν σε κανέναν και πολύ δύσκολα θα ξαναδούμε τέτοιο αγώνα, ο καλύτερος όλων ήταν ο Elfyn Evans! Ο Βρετανός οδηγός της Toyota τα κατάφερε περίφημα για δεύτερο συνεχή αγώνα και με τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ πήρε το προβάδισμα στη βαθμολογία και έδειξε με την απόδοση του ότι μπορεί να μπει σφήνα στους 3 διεκδικητές του τίτλου για το 2020!

Ο Ott Tanak περιορίστηκε στη δεύτερη θέση χωρίς ακόμα να έχει καταφέρει να «φορέσει» το Hyundai i20 WRC αλλά είναι σημαντικό για αυτόν ότι πήρε τους πρώτους του βαθμούς φέτος ξεπερνώντας το τρομακτικό του ατύχημα στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Ο Εσθονός είναι μαχητής και ο χαρακτήρας του είναι τέτοιος που θα τον φέρει πολύ σύντομα και πάλι στις νίκες.

Η μάχη για το τελευταίο σκαλί του βάθρου έληξε υπέρ του 19χρονου οδηγού της Toyota Kalle Rovanpera! Μόνο χαμόγελα χάρισε στους ανθρώπους της Toyota η εμφάνιση του νεαρού που ήταν άκρως ανταγωνιστικός και κατέκτησε με το σπαθί του το πρώτο βάθρο της καριέρας του ενώ παράλληλα επικράτησε και στην power stage!

Ο 6 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastien Ogier έχασε τη θέση από τον team-mate του μόλις στην τελευταία ειδική. Η απόδοση του Γάλλου έναντι των συναθλητών του στην ομάδα του Tommi Makinen σίγουρα τον προβληματίζει, ξέρει καλά όμως πως με αρκετούς βαθμούς στους δύο πρώτους αγώνες βρίσκεται μέσα στους στόχους του και σύντομα θα βρεθεί στο αγωνιστικό επίπεδο που θέλει.

O Esapekka Lappi (Ford Fiesta WRC) κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον νικητή του πρώτου αγώνα Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) σε έναν αγώνα που δεν πήγε καλά για την ομάδα της M-Sport. Ούτε για τον Βέλγο όμως η έκτη θέση ήταν ένα καλό αποτέλεσμα αφού σε κανένα σημείο του αγώνα δεν κατάφερε να είναι ανταγωνιστικός, με εξαίρεση την power stage. Με τους βαθμούς της δεύτερης θέσης από την βαθμολογούμενη ειδική του αγώνα ο οδηγός της Hyundai διατηρήθηκε στην κορυφή της βαθμολογίας, σε ισοβαθμία με τον Evans, με τον Ουαλό μάλιστα να έχει το μειονέκτημα του καθαρίσματος του δρόμου στον επόμενο γύρο του WRC στο Μεξικό .

Χωρίς να πιάσουν σπουδαία απόδοση οι Craig Breen (Hyundai i20 WRC) και Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC) συμπλήρωσαν την πρώτη 8αδα, μπροστα από το Toyota Yaris WRC του Takamoto Katsuta.

Στην WRC3 που για ακόμα έναν αγώνα ήταν η πιο ανταγωνιστική κατηγορία με αυτοκίνητα R5 επικράτησε ο Jari Huttunen (Hyundai i20 R5) ενώ τις νίκες του στην WRC2 διπλασίασε ο Mads Ostberg (Citroen C3 R5).

Επόμενος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος  Ράλλυ το Ράλλυ του Μεξικό τον Μάρτιο, με τους διεκδικητές της νίκης να έχουν αυξηθεί!

Photos: Rallypixels

Τελικά Αποτελέσματα:

 Βαθμολογίες

 

Από Harris