Πρόωρο τέλος είχαμε στο Ράλλυ Μεξικό που πήρε καρώ σημαία με την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους. Οι οργανωτές, με τη σύμφωνη γνώμη των ομάδων, αποφάσισαν την ματαίωση της προγραμματισμένης τελευταίας ημέρας του αγώνα, για να διευκολύνουν τους εμπλεκόμενους ανθρώπους του WRC να επιστρέψουν σπίτια τους, μετά την εντατικοποίηση των μέτρων που πήραν οι περισσότερες κυβερνήσεις του κόσμου ενάντια στον κορωνοϊό και αφορούν, μεταξύ άλλων, σε κλείσιμο συνόρων και απαγόρευση πτήσεων.

Για έκτη φορά στην καριέρα του και μάλιστα με τέταρτη διαφορετική ομάδα, νικητής αναδείχτηκε ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris WRC)! Ο Γάλλος 6ακις Παγκόσμιος πρωταθλητής που έκανε 48 τις νίκες της καριέρας του στο WRC, τα κατάφερε ακόμα μια φορά, συνδυάζοντας ταχύτητα και στρατηγική, να φύγει νικητής από τη χώρα της Κεντρικής Αμερικής, ισοφαρίζοντας στο Μεξικό τις νίκες του τεράστιου Sebastien Loeb.

Ο Ogier δεν δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα να τα καταφέρει αφού έλεγξε εύκολα το ρυθμό του Suninen, ενώ είδε τους οδηγούς που είχαν την ταχύτητα, όπως ο Tanak και ο Neuville, να μένουν από νωρίς πίσω λόγω προβλημάτων.

Τελικά ο Ott Tanak (Hyundai i20 WRC) ήταν αυτός που ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, «προσπερνώντας» τον πεισματάρη Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC) λίγο πριν την πρόωρη ολοκλήρωση του αγώνα. Αμφότεροι πρέπει να αισθάνονται ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα, τηρουμένων των αναλογιών, αφού ο Εσθονός Παγκόσμιος Πρωταθλητής σημείωσε κορυφαίους χρόνους και θα μπορούσε να διεκδικήσει μέχρι και τη νίκη αν δεν είχε «τη στιγμή του», ενώ ο Φινλανδός έδειξε να ξαναβρίσκει τη φόρμα του μετά το άσχημο φετινό του ξεκίνημα.

Χαμόγελα σκόρπισε στην ομάδα του Tommi Makinen η εμφάνιση των  Elfyn Evans και Kalle Rovanpera που ολοκλήρωσαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα. Οι νεαροί οδηγοί της Toyota μπορεί να μην κατάφεραν να κρατήσουν πίσω τους τον Ott Tanak στο τελευταίο, όπως εξελίχθηκε, σκέλος του ράλλυ, ήταν όμως αρκετά ανταγωνιστικοί, με τον Βρετανό νικητή του Ράλλυ Σουηδίας να προσφέρει πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του και να παραμένει στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας των οδηγών.

Ένα πρόβλημα με το γκάζι του Ford Fiesta WRC περιόρισε τον  Gus Greensmith στην ένατη θέση της γενικής, πίσω από τους δύο πρώτους της κατηγορίας WRC2 Pontus Tidemand (Skoda Fabia R5) και Nikolay Gryazin (Hyundai i20 R5) και τον νικητή της κατηγορίας WRC3 Marcuito Bulacia (Citroen C3 R5). Εκτός δεκάδας ολοκλήρωσε ο Thierry Neuville που τουλάχιστον πρόσφερε στη Hyundai βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Μετά την αναβολή του Ράλλυ Αργεντινής που ήταν προγραμματισμένο για τα τέλη Απριλίου είναι άγνωστο το πότε θα επανεκκινήσει το πρωτάθλημα αφού φαίνεται πως η πανδημία του κορωνοϊού και οι συνέπειες της δεν θα υποχωρήσουν εύκολα. Ας ελπίσουμε αυτό να γίνει το συντομότερο δυνατό.

Photos: Rallypixels

Τελικά Αποτελέσματα:

Βαθμολογίες

Από Harris