Ο Ott Tanak (Hyundai i20 WRC) ήταν ο μεγάλος νικητής του Ράλλυ Εσθονίας! Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής επικράτησε εύκολα στον αγώνα της πατρίδας του, σε έναν αγώνα που συμπεριλήφθηκε στο καλεντάρι του WRC για πρώτη φορά στην ιστορία του! Τα πανηγύρια μετά από αυτή την ιστορική νίκη θα ήταν σίγουρα μεγαλύτερα, αν δεν υπήρχαν οι περιορισμοί λόγω της πανδημίας του covid-19 που επέτρεψε περιορισμένο αριθμό θεατών να βρεθούν στις ειδικές διαδρομές του αγώνα. Ο Εσθονός τέθηκε επικεφαλής της κατάταξης από την τρίτη ειδική διαδρομή και βρέθηκε εκεί μέχρι τον τερματισμό ελέγχοντας τους αντιπάλους του.
Κι αν η νίκη του Tanak στο Ράλλυ Εσθονίας ήταν λίγο πολύ αναμενόμενη, έκπληξη αποτελεί η δεύτερη θέση του Craig Breen (Hyundai i20 WRC) στη δεύτερη φετινή εμφάνιση του με την κορεατική ομάδα. Ο Ιρλανδός ήταν ταχύτατος καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα κερδίζοντας μάλιστα και ειδικές, ήταν σταθερός στην απόδοση του και πρόσφερε σημαντικούς βαθμούς για την ομάδα της Hyundai στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κρατώντας όλα τα Toyota πίσω του.
Ο Sebastien Ogier ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, μη μπορώντας να ακολουθήσει το ρυθμό των «κορεατών» που εμφανίστηκαν πιο έτοιμοι για τον αγώνα. Ο Γάλλος διατήρησε έτσι την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα των οδηγών αυξάνοντας μάλιστα τη διαφορά από τους αντιπάλους του.
Τέταρτος ολοκλήρωσε ο Elfyn Evans που απέφυγε τα λάθη και με το αποτέλεσμα αυτό βοήθησε την Toyota να παραμείνει στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Διατηρήθηκε έτσι στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος οδηγών και δεν θα αφήσει οποιαδήποτε ευκαιρία του παρουσιαστεί να πάει χαμένη.
Εκπληκτικοί ήταν οι χρόνοι που σημείωσε ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris WRC) καταλαμβάνοντας την 5η θέση, ενώ σίγουρα η κατάταξη του θα ήταν διαφορετική αν δεν δεχόταν ποινή ενός λεπτού στο τέλος του πρώτου σκέλους για παράβαση των κανονισμών περί επισκευών σε απαγορευμένη περιοχή. Κερασάκι στην τούρτα της απόδοσης του νεαρού, η εμφατική επικράτηση του στην power stage του αγώνα που αφήνει πολλές υποσχέσεις για το μέλλον!
Τα Ford Fiesta WRC της M-Sport ακολούθησαν, με τον Teemu Suninen να «προσπερνάει» στην προτελευταία ειδική τον Esapekka Lappi που έκανε τετακε, κατακτώντας την 6η θέση, ενώ όγδοος ολοκλήρωσε ο τρίτος οδηγός της ομάδας Gus Greensmith.
Θετικές ήταν οι εντυπώσεις που άφησαν δύο νεαροί οδηγοί του WRC παρά την εγκατάλειψη τους. Ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris WRC) βγήκε από το δρόμο και εγκατέλειψε στη 13η ειδική κρατώντας σφιχτά μέχρι εκείνο το σημείο την 5η θέση της κατάταξης, ενώ ο Pierre-Louis Loubet (Hyundai i20 WRC) σταμάτησε την προσπάθεια του με μηχανικό πρόβλημα σημειώνοντας αξιοπρεπείς χρόνους στο ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία. Απογοητευτικός ήταν και ο Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) που βλέπει τις ελπίδες του για το πρωτάθλημα να εξανεμίζονται αφού μετά την εγκατάλειψη του στο πρώτο σκέλος δεν κατάφερε να πάρει βαθμούς ούτε από την power stage.
Την πρώτη του νίκη στο WRC3 σημείωσε ο Oliver Solberg (Volkswagen Polo GTi R5) τερματίζοντας παράλληλα στην 9η θέση της γενικής και κατακτώντας τους πρώτους βαθμούς της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, ενώ ο Mads Ostberg (Citroen C3 R5) κέρδισε για τρίτη φορά φέτος την κατηγορία WRC2!
Επόμενος αγώνας του WRC, το Ράλλυ Τουρκίας στα μέσα Σεπτεμβρίου.
Τελικά Αποτελέσματα: