Με προβάδισμα μεγαλύτερο του μισού λεπτού για τον Thierry Neuville ολοκληρώθηκε η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Τουρκίας που περιλάμβανε 6 ειδικές διαδρομές. Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai πίεσε από το ξεκίνημα του σκέλους «ανταλλάσσοντας» δευτερόλεπτα με τον Sebastien Ogier (Toyota Yaris WRC) και όταν ο τελευταίος είχε κλατάρισμα, πέρασε στην κορυφή δημιουργώντας ικανοποιητική διαφορά. Οι συνθήκες του δεύτερου και τελευταίου σκέλους του Ράλλυ Τουρκίας είναι ιδιαίτερα σκληρές, οπότε τα 33 δευτερόλεπτα που τον χωρίζουν από τους διώκτες του δεν μπορεί να θεωρηθεί διαφορά ασφαλείας.
Αυτό το γνωρίζουν καλά οι Sebastien Ogier (Toyota Yaris WRC) και Sebastien Loeb (Hyundai i20 WRC) που «ισοβαθμούν» στη δεύτερη θέση και θα συνεχίσουν να πιέζουν για τη νίκη και τους βαθμούς που τόσο έχουν ανάγκη, για το πρωτάθλημα οδηγών ο πρώτος και για το αντίστοιχο των κατασκευαστών ο δεύτερος. Ο Ogier που προηγείται στη βαθμολογία των οδηγών, είδε τον σημαντικότερο του αντίπαλο στη μάχη του τίτλου, τον Ott Tanak (Hyundai i20 WRC) να μένει εκτός αγώνα λόγω προβλήματος στο σύστημα διεύθυνσης και θέλει να πάρει όσο περισσότερους βαθμούς μπορεί, ενώ ο Loeb, έχει την ευκαιρία για ένα βάθρο μετά από καιρό και δεν θέλει να την αφήσει να πάει χαμένη.
Με κλαταρίσματα ταλαιπωρήθηκαν και οι υπόλοιποι οδηγοί της Toyota Elfyn Evans και Kalle Rovanpera που ακολουθούν στην τέταρτη και πέμπτη θέση μπροστά από τα τρία Ford Fiesta WRC των Teemu Suninen, Esapekka Lappi και Gus Greensmith.
To Ράλλυ Τουρκίας ολοκληρώνεται την Κυριακή με τέσσερις ειδικές διαδρομές και 89 αγωνιστικά χιλιόμετρα, ανάμεσα στις οποίες και η σκληρότερη ειδική του αγώνα!
Αποτελέσματα πρώτου σκέλους: