Δεν θύμιζε και πολύ ράλλυ το πρώτο σκέλος του αγώνα της Monza, τελευταίου γύρου του WRC για το πολύπαθο, για τους αγώνες αλλά κυρίως για την παγκόσμια κοινωνία, 2020.
Περίεργο συναίσθημα για όλους να οδηγούν σε τμήματα της πίστας, σε λασπωμένους παραδρόμους της, αλλά και εκτός αυτής υπό συνεχή βροχή και ομίχλη. Τα λάθη εύκολα, ειδικά αν έχεις στόχους και πιέζεις, δεν τα απέφυγαν οι περισσότεροι, με μεγαλύτερο θύμα όλων τον διεκδικητή του τίτλου Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) που έσπασε την ανάρτηση του αγωνιστικού του σε τεχνητή επιβράδυνση, βγαίνοντας στη συνέχεια από το δρόμο, εγκαταλείποντας και χάνοντας κάθε ελπίδα για τον τίτλο.
Για έναν τίτλο που εξακολουθεί να έχει φαβορί τον Elfyn Evans (Toyota Yaris WRC) που με το μυαλό στο κεφάλι απέφυγε τα λάθη ολοκληρώνοντας την προσπάθεια του στην τέταρτη θέση, 7 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή, και το κυριότερο μόλις μία θέση πίσω από τον ομόσταβλο του και μεγάλο του αντίπαλου στο πρωτάθλημα Sebastien Ogier (Toyota Yaris WRC).
Ο Γάλλος πολλάκις παγκόσμιος πρωταθλητής πίεσε από το ξεκίνημα, αφού ξέρει ότι μόνο με νίκη μπορεί να ελπίζει στο να προσθέσει ακόμα ένα αστέρι στη φόρμα του, όμως δεν απέφυγε τα λάθη που ευτυχώς για αυτόν του στοίχισαν ελάχιστο χρόνο.
Με τον τρίτο διεκδικητή του τίτλου Ott Tanak (Hyundai i20 WRC) να βρίσκεται μόλις πίσω από τους αντιπάλους του, στην κορυφή βρέθηκαν τα αουτσάιντερ. Οι Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) και Esapekka Lappi (Ford Fiesta WRC) αντάλλαξαν την κορυφαία θέση αρκετές φορές, με τον Ισπανό να την κρατάει στην ανασυγκρότηση για μόλις 1 δευτερόλεπτο. Αμφότεροι οδήγησαν εκπληκτικά και χωρίς άγχος, με τον Φινλανδό να αναδεικνύεται και master της στρατηγικής επιλέγοντας λάστιχα χιονιού και διαλύοντας το συναγωνισμό στην τρίτη διαδρομή! Μάλιστα η διαφορά τους από τους διεκδικητές του τίτλου θα ήταν μεγαλύτερη, αν δεν χρεώνονταν με 10 δευτερόλεπτα ποινή αμφότεροι, λόγω αποφυγής μιας τεχνητής επιβράδυνσης.
Ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris WRC) κλείνει την πρώτη εξάδα, μόλις μπροστά από τον πρώτο οδηγό με αυτοκίνητο κατηγορίας Rally2, τον «πολύ» Andreas Mikkelsen που οδήγησε εκπληκτικά το Skoda Fabia Rally2 Evo στην προσπάθεια του να ξαναβρεί θέση στο θεσμό.
Ευτυχώς το δεύτερο και μεγαλύτερο σκέλος του Ράλλυ της Monza διεξάγεται στα βουνά της βόρειας Ιταλίας και εκεί αναμένεται να κριθούν οι φετινοί τίτλοι με τις ειδικές μάλιστα να θυμίζουν έντονα Ράλλυ Μόντε Κάρλο και το χιόνι να έχει καλύψει τη διαδρομή!
Αύριο τα σπουδαία!
Αποτελέσματα 1ου σκέλους: