Είναι φέτος ξεκάθαρο το δίπολο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Σχεδόν μετά από 10 χρόνια οι διεκδικήτριες ομάδες για νίκες και τίτλους περιορίζονται και πάλι στις δύο με ότι αυτό συνεπάγεται σε συναγωνισμό και ενδιαφέρον.
Θα αναρωτηθεί βέβαια κάποιος… Και τι άλλαξε από πέρυσι; Ο φτωχός συγγενής που είναι βέβαια η ιδιωτική M-Sport έγινε ακόμα φτωχότερος συμμετέχοντας το 2021 μόνο με 2 αυτοκίνητα (τουλάχιστον στην αρχή…) και χωρίς κορυφαίο οδηγό με πλήρες πρόγραμμα… Τουλάχιστον το 2020, ή όσο πραγματοποιήθηκε από αυτό, έλαβε μέρος με δύο αξιόλογους οδηγούς και αξιώσεις για βάθρα… Φέτος, εκτός απροόπτου, δεν θα το δούμε αυτό, με τις παντοδύναμες Toyota και Hyundai να μονοπωλούν το συναγωνισμό και το ενδιαφέρον και αλίμονο μας αν κάποια αποφασίσει να «τα βροντήξει» στο μέλλον…
Πρώτη στάση παραδοσιακά στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο στις 21-24 Ιανουαρίου, με τη συνέχεια ακόμα ρευστή και ελπίδες μέχρι και για Ακρόπολις!
Στις Άλπεις λοιπόν το τριήμερο, στον πιο απρόβλεπτο αγώνα του θεσμού με την τεράστια ιστορία και αίγλη, θα αναμετρηθούν οι κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας Toyota και Hyundai με 3 αξιόλογα πληρώματα η καθεμιά και επιπλέον από μια επένδυση για το μέλλον. Sebastien Ogier, Elfyn Evans και Kalle Rovanpera για τους Ιάπωνες, απέναντι στους Ott Tanak, Thierry Neuville και Dani Sordo για τους Κορεάτες με όλους θεωρητικά να έχουν ελπίδα για νίκη και το ενδιαφέρον για την πρεμιέρα στα ύψη! Οι Takamoto Katsuta (Toyota) και Pierre Louis Loubet στην οπισθοφυλακή, θα πολεμάνε με τους M-Sport boys Teemu Suninen και Gus Greensmith και όλοι τους με καινούρια «παπούτσια», τα νέα ελαστικά της Pirelli που ενδέχεται να διαταράξουν τις ισορροπίες.
Για ακόμα μια φορά χωρίς θεατές και ελπίζουμε όχι για πολύ ακόμα, το «παιχνίδι» θα κριθεί στις σωστές επιλογές ελαστικών, την ταχύτητα και την τύχη με τους διαγωνιζόμενους να έχουν να αντιμετωπίσουν ειδικές με ειδικές σε στεγνή ή βρεγμένη άσφαλτο, πάγο, ή χιόνι, με όλους τους πρωτοκλασάτους να στοχεύουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη μαρίνα του Μονακό!
Με όλους τους περιορισμούς που επιβάλλει το πρωτόκολλο του covid-19 και η απαγόρευση νυχτερινής κυκλοφορίας στη Γαλλία τις ημέρες του αγώνα, τα πληρώματα θα εκκινούν νωρίς το πρωί κάθε ημέρα ξεκινώντας από Πέμπτη και θα τερματίζουν νωρίς το απόγευμα, συμμετέχοντας συνολικά σε 14 ειδικές διαδρομές και σχεδόν 260 αγωνιστικά χιλιόμετρα.
Ελληνική συμμετοχή θα έχουμε και φέτος στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο! Οι Νίκος Παυλίδης- Allan Harryman λαμβάνουν μέρος για ακόμα μια χρονιά στο αγαπημένο τους ράλλυ και θα δώσουν τη δική τους μάχη για να βρεθούν ανάμεσα στα 50 πληρώματα που θα βρεθούν στις ειδικές της Κυριακής με στόχο τον τερματισμό στο Μονακό, οδηγώντας το νέο Peugeot 208 Rally4 στη δικίνητη κατηγορία του αγώνα με έντονο ανταγωνισμό.
Ελληνική παρουσία και στα βουνά με τον Νίκο Κατίκη και το Rallypixels να μας χαρίζουν μαγικές εικόνες δράσης!
Καλή χρονιά!