Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2019 Ott Tanak (Hyundai i20 WRC) επέστρεψε στις νίκες! Μετά από αρκετούς αγώνες χωρίς να γευτεί τη χαρά της κορυφής του βάθρου, ο Εσθονός τα κατάφερε και πάλι επικρατώντας άνετα στο Arctic Rally Finland, δεύτερο αγώνα της χρονιάς.

Κι αν αυτή η επίδοση δεν αποτέλεσε κάποια έκπληξη, με γνωστή την ικανότητα του Tanak στους γρήγορους αγώνες, σε συνδυασμό με την πλεονεκτικότερη θέση εκκίνησης από τους βασικούς του αντιπάλους, ελέω της εγκατάλειψης του στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, αυτό που εξέπληξε θετικά ήταν η επίδοση του Kalle Rovanpera!

Ο νεαρός Φινλανδός της Toyota απέφυγε τα λάθη, κέρδισε ειδικές μεταξύ των οποίων και την power stage, πολέμησε σκληρά καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου και κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον πολύ επιθετικό Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC). Δεν θα αργήσει η ημέρα που ο Rovanpera θα σημειώσει την πρώτη του νίκη, ενώ δεν θα εκπλαγούμε αν βρίσκεται στη μάχη του τίτλου μέχρι τέλους «πατώντας» προς το παρόν στην κορυφή της βαθμολογίας!

Θετικό είναι το πρόσημο από την εμφάνιση και του Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) που ανέβηκε για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο βάθρο και παράλληλα στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, αν και για ένα ακόμα ράλλυ παραπονέθηκε για προβλήματα επικοινωνίας με το νέο του συνοδηγό…

Στη δεύτερη ιαπωνο-κορεατική μεγάλη μάχη του τελευταίου σκέλους νικητής ήταν αυτή τη φορά ένα Hyundai. Ο Elfyn Evans (Toyota Yaris WRC) δεν κατάφερε να ανατρέψει την εις βάρος του κατάσταση στις ειδικές της Κυριακής και ο Craig Breen (Hyundai i20 WRC) διατηρήθηκε μπροστά του κατακτώντας την τέταρτη θέση. Ο Ιρλανδός που ξεκίνησε πολύ δυνατά τον αγώνα, υποχώρησε σταδιακά, όμως με πολύ καλό χρόνο στην power stage υπερασπίστηκε τη θέση του δίνοντας μια επιπλέον χαρά στον Andrea Adamo.

Ανταγωνιστικός για ακόμα μια φορά ήταν ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris WRC) που ακολούθησε, δείχνοντας ότι η εξέλιξη του είναι συνεχής και η συμμετοχή του πλέον δεν βασίζεται μόνο στην καταγωγή του. Ο Ιάπωνας ξεπέρασε στην power stage τον εξαιρετικό Oliver Solberg στην πρώτη εμφάνιση του 19χρονου Σουηδο-Νορβηγού με Hyundai i20 WRC. Ο υιος του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Petter Solberg θα μπορούσε να διεκδικήσει κάτι περισσότερο αν δεν έκανε λάθος σε μια από τις τελευταίες στροφές του αγώνα κι αν δεν είχε νωθρό ξεκίνημα.

Τις τελευταίες θέσεις της κατάταξης του  πρωταθλήματος κατασκευαστών συμπλήρωσαν τα δύο Ford Fiesta WRC των Teemu Suninen και Gus Greensmith που πλέον δεν μπορούν να ανταγωνιστούν ούτε τους “Juniors” οδηγούς των δύο μεγάλων ομάδων.

Στην κατηγορία WRC2 ταχύτερος ήταν ο Esapekka Lappi (Volkswagen Polo R5) και στην κατηγορία WRC3 ο τοπικός Teemu Asunmaa (Skoda Fabia Rally2 Evo).

Στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές της Κροατίας θα συνεχιστεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ σε δύο μήνες, με τους Κροάτες να σχεδιάζουν τον αγώνα τους παρουσία θεατών και ελπίζουμε πως μέχρι τότε θα ακούσουμε καλά νέα και για τον Εθνικό μας αγώνα!

Τελικά Αποτελέσματα:

Βαθμολογίες:

 

Από Harris