WRC 2021- 09. ΕΚΟ Rally Acropolis- leg3- Ένας 20χρονος κέρδισε το Ράλλυ των Θεών!
Ο 20χρονος Kalle Rovanpera είναι ο νικητής του Ράλλυ Ακρόπολις! Ο νεαρός Φινλανδός αποδείχτηκε ανώτερος του ανταγωνισμού το τριήμερο στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας και έγινε ο νεαρότερος νικητής της ιστορίας του αγώνα.
Όποιος παρακολούθησε τον αγώνα από κοντά δεν έχει καμία αμφιβολία για το ποιός ήταν ο ταχύτερος οδηγός στις ειδικές. Το μοναδικό ερωτηματικό ήταν το κατά πόσο θα μπορούσε ο άπειρος από συνθήκες “Ακρόπολις” Rovanpera, να διατηρήσει τον ταχύτατο ρυθμό που κινήθηκε από το ξεκίνημα και να βγει αλώβητος από τις πολύ σκληρές ειδικές. Και τα κατάφερε! Ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου για δεύτερη φορά φέτος, κέρδισε παράλληλα και την power stage και έθεσε άμεσα υποψηφιότητα για τον παγκόσμιο τίτλο του 2022!
Δύο Παγκόσμιοι Πρωταθλητές δεν κατάφεραν να απειλήσουν τον “μικρό” στα ελληνικά βουνά. Οι Ott Tanak (Hyundai i20 WRC) και Sebastien Ogier (Toyota Yaris WRC) υποκλίθηκαν στην ανωτερότητα τουRovanpera και τον συνόδευσαν στο βάθρο των νικητών. Ο Εσθονός ολοκλήρωσε δεύτερος και επέστρεψε μετά από καιρό στα καλά αποτελέσματα, αν και οι άνθρωποι της ομάδας θα ήθελαν να τον δουν στην κορυφή. Ο τρίτος Ogier οδήγησε μυαλωμένα, δεν αναλώθηκε στο να κυνηγήσει τον Tanak αφού οι βαθμοί της τρίτης θέσης τον φέρνουν ακόμα πιο κοντά στον τίτλο!
Πολύτιμους βαθμούς για την ομάδα της Hyundai προσέφερε ο Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) τερματίζοντας τέταρτος, περισσότερα από 2,5 λεπτά πίσω από τον πρώτο. Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε ο Gus Greensmith (Ford Fiesta WRC) που ολοκλήρωσε πίσω από τον Ισπανό. Η “ενδοοικογενειακή” μάχη με τον έτερο οδηγό της M-Sport Adrien Fourmaux είχε άδοξο τέλος, αφού ο Γάλλος αντιμετώπισε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου του πριν την είσοδο στην πρώτη ειδική της Κυριακής και χρεώθηκε με 3 λεπτά “καπέλο” μέχρι να καταφέρει να το επισκευάσει. Ο Γάλλος ερμάτισε τελικά στην έβδομη θέση, πίσω από τον Elfyn Evans (Toyota Yaris WRC) που μετά τα προβλήματα της Παρασκευής οδήγησε αδιάφορα, κρατώντας δυνάμεις για την power stage στην οποία σημείωσε τον δεύτερο χρόνο. Ο Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) που επίσης αντιμετώπισε προβλήματα στο πρώτο σκέλος με την υδραυλική υποβοήθηση, τερμάτισε τελικά στην όγδοη θέση, βλέποντας τις ελπίδες του για τον τίτλο να ψαλιδίζονται.
Ο πολύπειρος Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia Rally2 Evo) κέρδισε το WRC2 κάμπτοντας την αντίσταση του Marqito Bulacia (Skoda Fabia Rally2 Evo) που πολέμησε σκληρά, την τελευταία ημέρα. Στην τρίτη θέση της κατηγορίας τερμάτισε ο Nikolay Gryazin (Ford Fiesta Rally2) που δε θύμισε σε τίποτα τον επιθετικό οδηγό που έχουμε συνηθίσει.
Στην κατηγορία WRC3 ο Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2) κατέκτησε τη νίκη, όμως αποκλείστηκε στον τελικό τεχνικό έλεγχο λόγω παρατυπιών στο αγωνιστικό του. Η νίκη και οι βαθμοί πήγαν στον έτερο διεκδικητή του τίτλου Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia Rally2 Evo) που είδε τις ελπίδες του για τον τίτλο να αναπτερώνονται ενώ ο Chris Ingram (Skoda Fabia Rally2 Evo) συμπλήρωσαν το βάθρο.
Η Ελληνική μάχη κρίθηκε μόλις στην τελευταία ειδική του Ράλλυ Ακρόπολις! Πρώτοι Έλληνες, στην 5η θέση της κατάταξης του WRC3 τερμάτισαν oι Γιώργος Κεχαγιάς- Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia Rally2 Evo)! Παρά τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισαν τόσο στις απογευματινές ειδικές του Σαββάτου όσο και σε αυτές της Κυριακής, κατάφεραν να διατηρηθούν στην πρώτη θέση! Πολύ δυνατοί στο τελευταίο σκέλος, όπως και σε όλο τον αγώνα, οι “Panagiotis Roustemis”- Κωνσταντίνος Νικολόπουλος (Citroen DS3 R5) κέρδισαν θέσεις την Κυριακή και τερμάτισαν δεύτεροι Έλληνες. Πίσω τους το Ford Fiesta WRC των Ιορδάνη Σερδερίδη- Fred Miclotte (Ford Fiesta WRC) και το Skoda Fabia Rally2 Evo των Βασίλη και Γιάννη Βελάνη.
Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησαν οι Σίμος Γαλαταριώτης- Αντώνης Ιωάννου (Volkswagen Polo R5)που τερμάτισαν στην 19η θέση της γενικής και στην 11η θέση της RC2, μπροστά από όλα τα ελληνικά πληρώματα. Αξιοπρεπώς στις ειδικές διαδρομές του Ακρόπολις κινήθηκαν και οι Πέτρος Παντελή- Πάμπος Λαός (Citroen DS3 R5), ενώ οι Λούης Παπαγεωργίου- Βασίλης Κούγιας (Peugeot 208 Rally4) έφτασαν στη ράμπα του τερματισμού.
Και του χρόνου, ακόμα πιο έτοιμοι, ακόμα πιο πειθαρχημένοι, καθώς φαίνεται πως το Ράλλυ Ακρόπολις θα ριζώσει και πάλι στο WRC!
Τελικά αποτελέσματα: