Το Ράλλυ Καταλωνίας επιστρέφει στο WRC μετά το διάλειμμα του 2020 ελέω covid-19 και για πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια θα είναι αποκλειστικά ασφάλτινος! Τα τελευταία χρόνια διεξαγωγής του ήταν μικτός, με μια ημέρα χώμα και δύο άσφαλτο, οπότε η επιστροφή στην άσφαλτο σηματοδοτεί μια νέα αρχή για τον αγώνα.
Κλασικές ειδικές περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα, μήκους 280 αγωνιστικών χιλιομέτρων, με μια άσφαλτο υψηλής πρόσφυσης και με ελάχιστες μπούκες να “λερώνουν” το δρόμο. Στις 17 ειδικές δοκιμασίες του αγώνα ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris WRC) θέλει να κλειδώσει τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή με μοναδικό του αντίπαλο πλέον τον ομόσταβλό του Elfyn Evans που με τη νίκη του στη Φινλανδία κράτησε τις ελπίδες του ζωντανές, δύο στροφές πριν την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος. Ο Γάλλος θέλει να τερματίσει πάνω από τον Βρετανό για να φτάσει στην πηγή, ενώ ο Evans με τη σειρά του θέλει να σημειώσει πολλούς περισσότερους βαθμούς από τον team-mate του για να κλείσει την ψαλίδα.
Οι οδηγοί της Hyundai από την πλευρά τους, έχοντας χάσει κάθε ελπίδα για τον τίτλο, θα αγωνιστούν για το γόητρο αλλά και για τους βαθμούς για την ομάδα τους στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Οι Thierry Neuville, Ott Tanak και Dani Sordo θα επιδιώξουν τη νίκη που θα κρατήσει την Κορεατική ομάδα στο παιχνίδι του τίτλου μέχρι τον τελευταίο αγώνα.
Οι νεαροί Kalle Rovanpera (Toyota Yaris WRC), Takamoto Katsuta (Toyota Yaris WRC) και Oliver Solberg (Hyundai i20 WRC) θέλουν να μαζέψουν εμπειρίες ενόψει της νέας χρονιάς ενώ για ακόμα έναν αγώνα “φτωχοί συγγενείς” θα είναι τα Ford Fiesta WRC της M-Sport με τους Gus Greensmith και Adrien Fourmaux να συναγωνίζονται μεταξύ τους!
Ο αγώνας ξεκινάει την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου με τη διεξαγωγή 6 ειδικών διαδρομών, 7 διεξάγονται το Σάββατο ενώ ο αγώνας ολοκληρώνεται την Κυριακή με ακόμα 4 διαδρομές, η τελευταία εκ των οποίων αποτελεί την power stage.