Με τις διαφορές μεταξύ των πρώτων να είναι πολύ μικρές ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Σουηδίας στη χιονισμένη Umea. Οι μάχες μεταξύ των πρωταγωνιστών ήταν ιδιαίτερα σκληρές και το τοπίο θα αργήσει, ως φαίνεται, να ξεκαθαρίσει. Απόδειξη του έντονου ανταγωνισμού είναι πως 5 διαφορετικοί οδηγοί μοιράστηκαν τις σημερινές 7 ειδικές με τον Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) να είναι αυτός που θα διανυκτερεύσει στην κορυφή.

Ο Βέλγος ανέβασε κατακόρυφα την απόδοση του στις απογευματινές ειδικές και κατάφερε να βρεθεί επικεφαλής μόλις στην τελευταία ειδική της ημέρας. Ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) είναι αυτός που δείχνει διατεθειμένος να τον πιέσει στις ειδικές του Σαββάτου απέχοντας μόνο 4,3 δευτερόλεπτα από την πρωτιά. Ο νεαρός οδηγός της Toyota ξεκίνησε εντυπωσιακά παίρνοντας το προβάδισμα στο πρώτο loop, υποχώρησε όμως στις απογευματινές ειδικές όπου οι συνθήκες δεν τον ευνοούσαν. Ήταν αυτός που κέρδισε την τελευταία νυχτερινή ειδική και βρίσκεται σε απόσταση βολής από τον Neuville.

Δύο ακόμα οδηγοί της Toyota, οι Elfyn Evans και Esapekka Lappi ακολουθούν σε απόσταση μικρότερη των 10 δευτερολέπτων ασκώντας ασφυκτική πίεση στον πρώτο οδηγό της Hyundai. Πολύτιμο χρόνο έχασε στις τελευταίες ειδικές του σκέλους ο Oliver Solberg (Hyundai i20 Rally1) που βρισκόταν σταθερά στην πρώτη τριάδα το πρωί, πατώντας πλέον σταθερά στην πέμπτη θέση της κατάταξης.

Οι Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1), Adrien Fourmaux (Ford Puma Rally1) και Gus Greensmith (Ford Puma Rally1) κλείνουν την πρώτη 8αδα μακριά από τους προηγούμενους τους οδηγούς.

Άτυχος της ημέρας ήταν ο Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) που διεκδικούσε την κορυφή, κερδίζοντας μάλιστα και 2 ειδικές, όταν ένα μηχανικό πρόβλημα με το υβριδικό κιτ τον έθεσε εκτός μάχης πριν την 6η ειδική. Ο έτερος οδηγός της μεγάλης κατηγορίας που δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το σκέλος ήταν ο Craig Breen (Ford Puma Rally1) που βγήκε από το δρόμο στη δεύτερη κιόλας ειδική, μένοντας κολλημένος στα χιόνια.

Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σουηδίας περιλαμβάνει ακόμα 6 ειδικές διαδρομές και 82 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Κείμενο: Απόστολος Παλάτος

Photos: Rallypixels

Αποτελέσματα 1ου σκέλους:

Από Harris