Ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) είναι αυτός που απέκτησε σημαντικό πλεονέκτημα για τη νίκη στο Ράλλυ Σουηδίας μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους. Ο νεαρός Φινλανδός πήρε το προβάδισμα από την πρώτη κιόλας ειδική του Σαββάτου και το διατήρησε καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας παρά την πίεση που του ασκήθηκε κυρίως από τον team-mate του Elfyn Evans.
Οι δυο τους κέρδισαν τις 5 από τις 6 ειδικές της ημέρας (3 ο Rovanpera και 2 ο Evans) και θα είναι αυτοί που θα διεκδικήσουν τη νίκη μέχρι τον τερματισμό, με τη διαφορά που τους χωρίζει να βρίσκεται στα 8,3 δευτερόλεπτα. Ο Βρετανός μάλιστα λίγο έλειψε να τα τινάξει όλα στον αέρα βγαίνοντας από το δρόμο στο τερματισμό της τελευταίας ειδικής της ημέρας. Οι αγωνοδίκες του επέβαλλαν ποινή 10 δευτερολέπτων για το γεγονός ότι δεν ακολούθησε τη διαδρομή του αγώνα, αφού βγαίνοντας από το δρόμο συνέχισε μέχρι το control από παράδρομο εκτός διαδρομής. Πονοκέφαλος για τον Jari-Matti Latvala που καλείται πλέον να διαχειριστεί τους δύο οδηγούς της ομάδας του καθώς δεν θα ήθελε με τίποτα να διακινδυνέψει το διαφαινόμενο 1-2 για την Toyota στα χιόνια της Σουηδίας.
Πιο πίσω, για την τρίτη θέση παλεύουν ο επικεφαλής του πρώτου σκέλους Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) με τον τρίτο οδηγό της Toyota Esapekka Lappi (Toyota Yaris Rally1). Ο Βέλγος δεν μπόρεσε να κινηθεί στο ρυθμό των Ιαπωνικών όπλων το Σάββατο, και εκτός αυτού υπέπεσε σε λάθος το οποίο του κόστισε σχεδόν 10 πολύτιμα δευτερόλεπτα χάνοντας και την τρίτη θέση από τον Lappi. Παρόλα αυτά δεν σταμάτησε να πιέζει, κατάφερε να ανακτήσει τη θέση από τον οδηγό της Toyota και θα παλέψει να την κρατήσει ως τον τερματισμό.
O Lappi από την πλευρά του δεν θα θελήσει να ρισκάρει στην πρώτη του εμφάνιση με το Rally1 καθώς ήδη έδειξε τι μπορεί να προσφέρει στην ομάδα του, ενώ μια τέταρτη θέση θα είναι ένα πολύ ενθαρρυντικό αποτέλεσμα για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Οι Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) και Gus Greensmith (Ford Puma Rally1) κλείνουν την πρώτη εξάδα, με τον Oliver Solberg (Hyundai i20 Rally1) να αντιμετωπίζει πρόβλημα με το γκάζι του αγωνιστικού του και να χρεώνεται με 160 δευτερόλεπτα ποινή προσπαθώντας να το επισκευάσει, πέφτοντας στην έβδομη θέση και τον Adrien Fourmaux (Ford Puma Rally1) να χάνει περισσότερα από 4 λεπτά στην τελευταία ειδική της ημέρας από μηχανικό πρόβλημα και να υποχωρεί εκτός δεκάδας.
Ενθαρρυντικοί ήταν στο δεύτερο σκέλος οι χρόνοι των Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) και Craig Breen (Ford Puma Rally1) με τον Ιρλανδό να κερδίζει και ειδική πριν εγκαταλείψει για δεύτερη φορά στον αγώνα, από έλλειψη δύναμης του κινητήρα του Puma αυτή τη φορά.
56 χιλιόμετρα απομένουν για τον τερματισμό του Ράλλυ Σουηδίας και κάθε πρόβλεψη για τον νικητή είναι απαγορευμένη!
Αποτελέσματα 2ου σκέλους: