Το φετινό Ράλλυ Σουηδίας θα είναι ιδιαίτερο. Δεν είναι μόνο η μεταφορά του αγώνα στα βόρεια προς αναζήτηση χιονιού, με νέο στρατηγείο την πόλη Umea, αλλά και η απουσία μετά από πολλά χρόνια του Παγκόσμιου Πρωταθλητή της περασμένης χρονιάς. Ο Sebastien Ogier που φέτος θα λάβει μέρος σε περιορισμένο αριθμό αγώνων, δεν θα συμμετάσχει στη μοναδική χιονισμένη συνάντηση της χρονιάς, κάτι που από μόνο του κάνει τη λίστα συμμετοχών πιο φτωχή. Εκτός από τον Ogier, απόντας από το Ράλλυ Σουηδίας θα είναι ο νικητής της πρώτης αναμέτρησης του έτους Sebastien Loeb και ο δρόμος είναι πλέον ανοικτός στους νέους, ή λιγότερο νέους, για τη διεκδίκηση της νίκης αλλά και του τίτλου!
Οι Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1), Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) και Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) έχουν όλοι κερδίσει στο παρελθόν στα χιόνια και αυτός θα είναι ο στόχος τους και φέτος, έχοντας μάλιστα το πλεονέκτημα ότι θα ξεκινάνε στις πιο πίσω θέσεις. Ο Kalle Rovanpera ( Toyota Yaris Rally1) επίσης συγκαταλέγεται στα φαβορί, ενώ με μεγάλο ενδιαφέρον περιμένουμε να δούμε πως θα ανταποκριθούν τα Ford Puma Rally1 στη Σουηδία, με αιχμή του δόρατος τον Craig Breen, μετά μάλιστα την καταπληκτική τους απόδοση στην πρεμιέρα του θεσμού. Αουτσάιντερ οι Esapekka Lappi (Toyota Yaris Rally1) και Oliver Solberg (Hyundai i20 Rally1) που θα βρίσκονται στο στοιχείο τους, αφού ως σκανδιναβοί έχουν ιδιαίτερη εξοικείωση με το χιόνι.
Με ενδιαφέρον θα παρακολουθήσουμε και τη μάχη των Juniors στον αγώνα, με τα Ford Fiesta Rally3, ανάμεσα στους οποίους δεν θα βρεθούν τελικά οι Παναγιώτης Ρουστέμης- Χρήστος Μπακλώρης λόγω του γεγονότος ότι ο Έλληνας οδηγός διεγνώσθη με covid-19.
Μετά από αλλαγές της τελευταίας στιγμής, δεκαεπτά ειδικές θα διεξαχθούν συνολικού μήκους 265 αγωνιστικών χιλιομέτρων το τριήμερο 25-27 Φεβρουαρίου. Το χιόνι στην περιοχή είναι αρκετό και το θέαμα εξασφαλισμένο!