Το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Κροατίας ολοκληρώθηκε με έναν μεγάλο πρωταγωνιστή. Με την ομίχλη και τη βροχή να δυσκολεύουν το έργο των πληρωμάτων, και τη λάσπη στην άσφαλτο να αποδεικνύεται ένας από τους μεγαλύτερους τους εφιάλτες, ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) ήταν ο ταχύτερος επικρατώντας στις 6 από τις 8 ειδικές της ημέρας! Ο επικεφαλής της βαθμολογίας εκμεταλλεύτηκε στο μέγιστο βαθμό το γεγονός ότι ξεκινούσε πρώτος στο δρόμο αντιμετωπίζοντας ευνοϊκότερες συνθήκες από όλους τους υπόλοιπους, χωρίς αυτό να μειώνει σε τίποτα τις επιδόσεις του.
Σαν να μην έφτανε αυτό, οι κυριότεροι του αντίπαλοι στη μάχη της νίκης αντιμετώπισαν όλοι προβλήματα που τους έφεραν περισσότερο από 1 λεπτό μακριά από την κορυφή. Ο δεύτερος στην ανασυγκρότηση Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) έχασε την επαφή με τον νεαρό Φινλανδό στη μεσημεριανή ανάπαυλα, όταν αντιμετώπισε πρόβλημα με τον εναλλάκτη του αγωνιστικού του. Αναγκάστηκε να το σπρώξει με τη βοήθεια του συνοδηγού του στο service park καθυστερώντας σημαντικά και χρεώθηκε με ποινή 40 δευτερολέπτων. Με απόφαση των αγωνοδικών μάλιστα χρεώθηκε με ακόμη 1 λεπτό ποινή για παραβίαση του ορίου ταχύτητας στην απλή διαδρομή!
Σημαντικά καθυστέρησε και ο Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) που ολοκλήρωσε τρίτος το σκέλος από κλατάρισμα στο απογευματινό loop, χωρίς ποτέ να πλησιάσει τους χρόνους του team-mate του. Ο Εσθονός που δεν τερμάτισε στη βαθμολογούμενη 10αδα στους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν, έχει να αντιμετωπίσει στη μάχη για το βάθρο έναν σοβαρό Craig Breen (Ford Fiesta Rally1) που αποτελεί τον μοναδικό οδηγό της M-Sport που δεν αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα. Από τους υπόλοιπους, o Gus Greensmith είχε τρία κλαταρίσματα που τον ανάγκασαν να εγκαταλείψει μετά την τελευταία ειδική της ημέρας, ενώ εκτός μάχης τέθηκαν και οι Adrien Fourmaux (ακόμα μία έξοδος…) και Pierre Louis Loubet (3 κλαταρίσματα στο ίδιο loop!).
Πέμπτος ακολουθεί ο Oliver Solberg (Hyundai i20 Rally1) που θα προσπαθήσει να κρατήσει πίσω του τον Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) ο οποίος είχε επίσης κλατάρισμα που του κόστισε σημαντικά σε χρόνο. Στην έβδομη θέση συνεχίζει ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) ακόμα ένας οδηγός που είχε κλατάρισμα!
Στους οδηγούς της μεγάλης κατηγορίας που δεν ολοκλήρωσαν το σκέλος συμπεριλαμβάνεται και ο Esapekka Lappi (Toyota Yaris Rally1) που αποχώρησε με σπασμένη ανάρτηση μετά από επαφή με βράχο.
Οκτώ ειδικές διαδρομές και 117 αγωνιστικά χιλιόμετρα περιλαμβάνονται στο δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Κροατίας, με το βρεγμένο οδόστρωμα και τη λάσπη να πονοκεφαλιάζουν τα πληρώματα.
Κείμενο: Απόστολος Παλάτος
Αποτελέσματα πρώτου σκέλους: