Τα κλαταρισμένα ελαστικά στις απαιτητικές και μεταβαλλόμενες συνθήκες στις ειδικές διαδρομές αναδεικνύονται σε νούμερο 1 αιτία διαμόρφωσης του αποτελέσματος στο Ράλλυ Κροατίας. Ο πρωτοπόρος Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) έχασε το μεγαλύτερο μέρος από το άνετο προβάδισμα που δημιούργησε στο πρώτο σκέλος εξαιτίας κλαταρίσματος στην 11η ειδική του αγώνα και έβαλε ξανά στο παιχνίδι τον Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) που ψαλίδισε τη διαφορά στα 20 δευτερόλεπτα.
Οι δυό τους θα δώσουν μάχη μέχρι τέλους στα 54 αγωνιστικά χιλιόμετρα που απομένουν μέχρι τον τερματισμό με τις πιθανότητες να παραμένουν πάντα υπέρ του νεαρού πρωτοπόρου της βαθμολογίας του πρωταθλήματος.
Μάχη θα δοθεί και για την τελευταία θέση του βάθρου, με τον Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) να πιέζει τον Craig Breen (Ford Fiesta Rally1). Η διαφορά τους μετά τα δύο πρώτα σκέλη είναι μικρότερη από 5 δευτερόλεπτα και όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά.
Την πρώτη εξάδα συμπληρώνουν οι Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) και Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) χωρίς να απειλούν ή να απειλούνται με τον Oliver Solberg (Hyundai i20 Rally1) που βρίσκονταν μπροστά τους να εγκαταλείπει από έξοδο.
Αρκετές ειδικές κέρδισε στο δεύτερο σκέλος ο Esapekka Lappi (Toyota Yaris Rally1) εκμεταλλευόμενος του ότι ξεκινούσε πρώτος στο δρόμο, ενώ από τους υπόλοιπους οδηγούς που συνεχίζουν με superrally μόνο ο Gus Greensmith (Ford Fiesta Rally1) έχει ελπίδες να επιστρέψει στην πρώτη δεκάδα.
Η τελευταία ημέρα του Ράλλυ Κροατίας αναμένεται στεγνή, παρόλα αυτά οι “παγίδες” στο οδόστρωμα παραμονεύουν!
Αποτελέσματα δεύτερου σκέλους: