Διαδικαστικό χαρακτήρα είχε η τελευταία ημέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας. Τα μόλις 39 αγωνιστικά χιλιόμετρα της Κυριακής ήταν πολύ λίγα για να αλλάξει η κατάσταση που είχε διαμορφωθεί μετά τα δύο πρώτα σκέλη του αγώνα, με τον Ott Tanak να κερδίζει μετά από πολύ καιρό έναν αγώνα του WRC και να σκορπά χαμόγελα σε όλους τους ανθρώπους της Hyundai που βούτηξαν στο λιμάνι του Alghero για να το πανηγυρίσουν.

Ο αγώνας αποδείχτηκε ιδιαίτερα σκληρός για τα πληρώματα, με τις πέτρες στο δρόμο να θυμίζουν Ακρόπολις και τη ζέστη να δυσκολεύει τη ζωή τους. Ο Εσθονός οδηγός της Hyundai, από τη στιγμή που απαλλάχτηκε από το “εμπόδιο” του Lappi ο οποίος εγκατέλειψε από έξοδο, οδήγησε ταχύτατα δημιουργώντας διαφορά ασφαλείας και ελέγχοντας τους αντιπάλους του. Στην power stage έκοψε το ρυθμό του για να σιγουρέψει τη νίκη του, αφήνοντας την στον team mate του Thierry Neuville που δεν είχε και το καλύτερο τριήμερο. Ένα μηχανικό πρόβλημα στο πρώτο σκέλος και μια έξοδος στο δεύτερο τον έφεραν μακρυά από τη βαθμολογούμενη δεκάδα, με μοναδικό του στόχο την Κυριακή την νίκη στην power stage τον οποίο και πέτυχε.

Χαρούμενος ο Tanak στον τερματισμό μετά την 15η νίκη της καριέρας του και δεύτερη στο νησί, χαρούμενος και ο Craig Breen (Ford Puma Rally1) που τερμάτισε δεύτερος και πετυχαίνοντας το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα. Ο Ιρλανδός αναδείχτηκε νικητής στη μάχη για τη δεύτερη θέση, κερδίζοντας στα ίσα τον 2 φορές νικητή του αγώνα Dani Sordo (Hyundai i20 Rally1) που ολοκλήρωσε τρίτος και τον Pierre Louis Loubet (Ford Puma Rally1) που σημείωσε την καλύτερη εμφάνιση της καριέρας του τερματίζοντας στην τέταρτη θέση.

Η ομάδα που δεν πέτυχε τους στόχους της στο Ράλλυ Σαρδηνίας ήταν η Toyota. Οι Ιάπωνες είδαν δύο αυτοκίνητα τους να εγκαταλείπουν, αυτό του Evans από μηχανική βλάβη και αυτό του Lappi από έξοδο. Ο Kalle Rovanpera ήταν για ακόμα μια φορά ο πιο αποτελεσματικός οδηγός της ομάδας, τερματίζοντας όμως μόλις στην πέμπτη θέση. Ο Φινλανδός πρωτοπόρος της βαθμολογίας ήξερε ότι θα χάσει πολύ χρόνο στο πρώτο σκέλος καθαρίζοντας το δρόμο και δεν θέλησε να πιέσει για το κάτι παραπάνω παίρνοντας ρίσκα. Δεν οδήγησε έτσι όπως τον έχουμε συνηθίσει και δεν θύμισε σε τίποτα τον οδηγό που κέρδισε τους δύο προηγούμενους αγώνες. Παρόλα αυτά, διεύρυνε το προβάδισμα του στη βαθμολογία και παραμένει το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο.

Πίσω από τον Rovanpera τερμάτισε ο οδηγός την Toyota New Generation Takamoto Katsuta που αντιμετώπισε διάφορα μικροπροβλήματα κατά τη διάρκεια του τριημέρου, με τον Gus Greensmith (Ford Puma Rally1) να ολοκληρώνει στην έβδομη θέση.

Νικητής της κατηγορίας WRC2 αναδείχτηκε ο Nikolay Gryazin (Skoda Fabia Rally2 Evo) ενώ ο Έλληνας Ιορδάνης Σερδερίδης με Skoda Fabia Rally2 Evo ήταν δεύτερος μεταξύ των οδηγών της κατηγορίας WRC2 Masters που συμμετείχαν στον αγώνα.

Επόμενος αγώνας του WRC το Ράλλυ Σαφάρι σε τρεις εβδομάδες στην Κένυα.

Κείμενο: Απόστολος Παλάτος

Τελικά Αποτελέσματα:

Από Harris