O 8 φορές νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πρώτη νύχτα του αγώνα. Ο Γάλλος 8κις Παγκόσμιος Πρωταθλητής ξεκίνησε δυναμικά τον αγώνα και τέθηκε επικεφαλής γνωρίζοντας ότι τον περιμένουν τρεις πολύ δύσκολες αγωνιστικές ημέρες.

Οι βραδινές ειδικές διαδρομές ήταν στο μεγαλύτερο μέρος τους στεγνές, με ελάχιστα κομμάτια με πάγο να δυσκολεύουν τους αστέρες του WRC και τις θερμοκρασίες στο βουνό να μην ξεπερνούν το μηδέν στην κλίμακα Κελσίου. Ο master του Μόντε Κάρλο Sebastien Ogier κέρδισε και τις δύο, παίρνοντας ελαφρύ προβάδισμα 6 δευτερολέπτων έναντι του team-mate του Elfyn Evans κάνοντας τον επικεφαλής της ομάδας Jari-Matti Latvala να χαμογελά.

Αρκετά πιο πίσω ακολουθούν οι υπόλοιποι, με τον Ott Tanak να αντιμετωπίζει με το “καλησπέρα” προβλήματα με το νέο του αγωνιστικό και να αισθάνεται ικανοποιημένος με την τρίτη θέση της κατάταξης στο τέλος της ημέρας. Το Ford Puma Rally1 του Εσθονού αντιμετώπισε ηλεκτρικά προβλήματα που τον δυσκόλεψαν στις αλλαγές ταχυτήτων. Παρόλα αυτά ο Tanak έχασε μόλις 15 δευτερόλεπτα χωρίς να χάσει την επαφή με την κορυφή.

Αντίστοιχο χρόνο έχασε και ο Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) που είχε τη στιγμή του στη δεύτερη ειδική του αγώνα, όταν βγήκε από το δρόμο σε μια επικίνδυνη στροφή με πάγο. Τυχερός μέσα στην ατυχία του έχασε ελάχιστο χρόνο παραμένοντας στη μάχη διατηρώντας την τέταρτη θέση.

Στην πέμπτη θέση ακολουθεί ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) που ξεκίνησε προσεκτικά τον αγώνα, χωρίς να κρύβει το γεγονός ότι τέτοιου είδους ειδικές δεν είναι από τις αγαπημένες του.

Την πρώτη οκτάδα συμπληρώνουν οι εκτός ρυθμού Dani Sordo (Hyundai i20 Rally1), Pierre- Louis Loubet (Ford Puma Rally1) και Esapekka Lappi (Hyundai i20 Rally1), με τον Takamoto Katsuta με το τέταρτο Yarisνα αντιμετωπίζει προβλήματα με το χειρόφρενο στη δεύτερη ειδική και να μένει αρκετά πίσω.

Δύσκολο ήταν το ξεκίνημα για τον Ιορδάνη Σερδερίδη που βγήκε από το δρόμο στο πονηρό σημείο με τον πάγο στο οποίο βγήκε και ο Neuville, ενώ αντιμετώπισε και προβλήματα ορατότητας με το τρίτο Ford Puma Rally1, χάνοντας πολύ χρόνο.

Το πρώτο σκέλος συνεχίζεται την Παρασκευή με έξι ειδικές διαδρομές μήκους 105 αγωνιστικών χιλιομέτρων, χωρίς ενδιάμεσο service!

Photos: Rallypixels

Αποτελέσματα 1ου τμήματος:

Από Harris