GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

WRC Νέα του WRC

WRC 2023- 01. Ράλλυ Μόντε Κάρλο – 1o σκέλος/2ο τμήμα- Κυρίαρχος της ημέρας ο Ogier

Κερδίζοντας τις 4 από τις 6 ειδικές διαδρομές της Παρασκευής ο Γάλλος Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) απέκτησε από νωρίς σοβαρό προβάδισμα νίκης στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. O 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έβαλε το κεφάλι κάτω και δεν άφησε περιθώριο σε κανέναν να τον αμφισβητήσει, ενώ κέρδισε ειδικές ακόμα κι όταν αντιμετώπισε πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα του αυτοκινήτου του!

Σύμμαχος του Ogier, ένα κλατάρισμα στο Yaris του ομόσταυλου του Elfyn Evans στην πέμπτη ειδική. Μέχρι εκείνο το σημείο ο Ουαλός ήταν ο μοναδικός που αμφισβητούσε την κυριαρχία του 8 φορές νικητή του αγώνα, ενώ αυτός και ο έτερος οδηγός της Toyota Kalle Rovanpera είναι και οι μοναδικοί που κατάφεραν να “κλέψουν” ειδικές από τον μεγάλο πρωταγωνιστή του σκέλους. Εμφανώς απογοητευμένος ο Evans δήλωσε πως δεν κατάλαβε που πλήγωσε το ελαστικό του και αποκλειστικός του στόχος πλέον είναι να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο, από πέμπτος που έπεσε στο τέλος της ημέρας.

Με τον “master” του Μόντε Κάρλο 36 δευτερόλεπτα μπροστά από τον ανταγωνισμό, οι υπόλοιποι θα παλέψουν για τις δύο εναπομείνασες θέσεις του βάθρου. Οι Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1), Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1), Ott Tanak (Ford Puma Rally1) αλλά και ο άτυχος Elfyn Evans δίνουν τη δική τους μάχη για τη δεύτερη θέση και κανένας δεν μπορεί να προβλέψει τον “νικητή”, σε έναν αγώνα μάλιστα όπως το Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Ο περσινός πρωταθλητής έχει ελαφρύ προβάδισμα δύο δευτερολέπτων από τον τρίτο Neuville. O Rovanpera στάθηκε τυχερός στην πέμπτη ειδική όταν γλίστρησε με το Yaris του χτυπώντας σε μπαριέρα, χωρίς, ευτυχώς για αυτόν, περαιτέρω συνέπειες. Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai δεν πρόκειται να τα παρατήσει και θα διεκδικήσει με όλες του τις δυνάμεις τη θέση από τον Φινλανδό στα εναπομείναντα χιλιόμετρα του ράλλυ.

Ο Ott Tanak ακολουθεί τέταρτος, και γνωρίζει καλά ότι πρέπει να δουλέψουν πολύ στην M-Sport για να γίνει το Puma ανταγωνιστικό τουλάχιστον στην άσφαλτο. Πίσω του ο Elfyn Evans προσπαθεί να πάρει πίσω τα χαμένα, από το κλατάρισμα, δευτερόλεπτα και να επιστρέψει στις θέσεις του βάθρου.

Από τους υπόλοιπους, ξεχωρίζουμε τους ανταγωνιστικούς χρόνους του τέταρτου οδηγού της Toyota Takamoto Katsuta που διεκδικεί με αξιώσεις την έκτη θέση από τον Dani Sordo (Hyundai i20 Rally1), με τονEsapekka Lappi (Hyundai i20 Rally1) να κλείνει την πρώτη οκτάδα χωρίς να μπορεί να βρει ρυθμό στην πρώτη του εμφάνιση με το υβριδικό i20.

Μία έξοδος από το δρόμο στην πέμπτη ειδική του Pierre- Louis Loubet με περαιτέρω συνέπειες στο σύστημα υδραυλικής υποβοήθησης στο τιμόνι του Ford Puma Rally1, έριξαν πολύ πίσω τον Γάλλο που πολύ δύσκολα θα καταφέρει να επιστρέψει στη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Ο δικός μας Ιορδάνης Σερδερίδης διασκέδασε τις ειδικές της Παρασκευής κερδίζοντας αρκετές θέσεις στην κατάταξη μετά το άσχημο του ξεκίνημα στις νυχτερινές διαδρομές της Πέμπτης.

Το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Μόντε Κάρλο είναι και το μεγαλύτερο του αγώνα και περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές και 111 αγωνιστικά χιλιόμετρα, χωρίς ενδιάμεσο service.

Photos: Rallypixels

Αποτελέσματα πρώτου σκέλους: