O Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) διατηρήθηκε στην πρωτοπορία του Ράλλυ Μόντε Κάρλο μετά την ολοκλήρωση του σκέλους του Σαββάτου. O 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής οδήγησε προσεκτικά στο δεύτερο σκέλος, προσπαθώντας να αποφύγει κάποιο πιθανό κλατάρισμα, με αποτέλεσμα να μειωθεί, ελεγχόμενα για αυτόν, η διαφορά του από τους αντιπάλους του.
Τα 16 δευτερόλεπτα που τον χωρίζουν από τον Kalle Rovanpera αποτελούν διαφορά που μπορεί να διαχειριστεί ο 8κις Παγκόσμιος Πρωταθλητής για να τον φέρουν το μεσημέρι της Κυριακής για ακόμα μια φορά στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου στη μαρίνα του Μονακό, αν βέβαια δεν συμβεί κάποιο απρόοπτο.
Η ζυγαριά για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης μεταξύ των Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) και Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) έγειρε υπέρ του οδηγού της Toyota με τον Φινλανδό να κάνει καταπληκτική επίδοση στην τελευταία βραδινή ειδική! Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής άνοιξε τη διαφορά από τον Βέλγο αντίπαλο του στα 16 δευτερόλεπτα και του έκοψε τα φτερά παρά το ότι ο οδηγός της Hyundai οδήγησε εκπληκτικά το απόγευμα κερδίζοντας δύο ειδικές.
Ο Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) βρίσκεται αρκετά μακριά για να τους απειλήσει και θα συμβιβαστεί με την τέταρτη θέση την οποία κέρδισε από τον Ott Tanak.
Πρόβλημα με την υδραυλική υποβοήθηση αντιμετώπισε το Ford Puma Rally1 του Εσθονού από το πρωινό loop των ειδικών. Χωρίς ενδιάμεσο service στο σκέλος, προσπάθησε να το επιδιορθώσει μόνος του για τις απογευματινές ειδικές. Εν μέρει τα κατάφερε περιορίζοντας τον χαμένο χρόνο και διατηρώντας την πέμπτη θέση.
Σταθερά στην έκτη θέση και μπροστά από δύο Hyundai παραμένει ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) που ήταν και πάλι σταθερός στις επιδόσεις του, χωρίς να απειλεί ή να απειλείται.
Σαφώς βελτιωμένος στις ειδικές του Σαββάτου ο Esapekka Lappi (Hyundai i20 Rally1) σημείωσε πολύ καλούς χρόνους πιέζοντας τον “νωθρό” Dani Sordo για την έβδομη θέση. Ένα κλατάρισμα όμως στη 12η ειδική “τον πήγε και πάλι πίσω” κι έτσι οι δύο οδηγοί της κορεατικής ομάδας θα λύσουν τις διαφορές τους στις ειδικές της Κυριακής, με τον Φινλανδό να υπολείπεται μόλις 2,6 δευτερόλεπτα.
Ο Pierre- Louis Loubet (Ford Puma Rally1) εγκατέλειψε το σκέλος όταν γλίστρησε σε μια αριστερή στροφή και χτύπησε την μπαριέρα στον τερματισμό της 9ης ειδικής τραυματίζοντας την πίσω ανάρτηση του αγωνιστικού του.
Ο Ιορδάνης Σερδερίδης ανέβασε σταδιακά ρυθμό στις ειδικές του Σαββάτου κερδίζοντας θέσεις και πλησιάζοντας στην πρώτη 30αδα.
Το τελευταίο σκέλος του Ράλλυ Μόντε Κάρλο περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές και 68 αγωνιστικά χιλιόμετρα, με την φημισμένη Col de Turini να αποτελεί την βαθμολογούμενη power stage.
Photos: Rallypixels
Αποτελέσματα δεύτερου σκέλους: