Με μια ελληνική συμμετοχή ανάμεσα στις 10 των οδηγών με αυτοκίνητα της πρώτης κατηγορίας, των υβριδικών rally1, ξεκινάει το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Αποτελεί παράδοση άλλωστε Έλληνες να επιχειρούν στον αγώνα του WRC με την μεγαλύτερη ιστορία, από την εποχή που η Αθήνα βρισκόταν ανάμεσα στις πόλεις από τις οποίες εκκινούσε το Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
Ο Ιορδάνης Σερδερίδης θα οδηγήσει στα βουνά βόρεια του Μονακό, αλλά και σε επιλεγμένους αγώνες του πρωταθλήματος το τρίτο Ford Puma Rally1, δίπλα στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2019 Ott Tanak, που επέστρεψε στην M-Sport, και στον νεαρό Γάλλο Pierre- Louis Loubet.
Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές, η ομάδα της Toyota κρατάει σε μεγάλο βαθμό το περσινό της ρόστερ, με τον νέο κάτοχο του τίτλου Kalle Rovanpera να διατηρεί το νούμερο 69 στα παράθυρα του Yaris του. Ο Elfyn Evans θα διεκδικήσει στο Μόντε Κάρλο τη νίκη, όπως και ο πολυνίκης του αγώνα Sebastien Ogier, που ψάχνει στο πριγκηπάτο την 9η του νίκη και θα τρέξει και φέτος σε περιορισμένο αριθμό αγώνων. Ο Takamoto Katsuta θα οδηγήσει υβριδικό Yaris σε όλο το θεσμό, το οποίο θα είναι το τέταρτο αυτοκίνητο της ομάδας σε όσους αγώνες συμμετέχει ο 8κις Γάλλος Παγκόσμιος Πρωταθλητής.
Στο τρίτο στρατόπεδο, αυτό της Hyundai, o Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) αποτελεί το βαρύ πυροβολικό της ομάδας και τον οδηγό που θα διεκδικήσει για τους Κορεάτες τον τίτλο. Δίπλα του θα βρίσκεται σε όλα τα ράλλυ ο πρώην οδηγός της Toyota Esapekka Lappi, ενώ ο Dani Sordo θα δεθεί στo bucket του τρίτου αυτοκινήτου της ομάδας στον αγώνα του πριγκηπάτου, πριν παραδώσει για τον παγωμένο αγώνα της Σουηδίας της σκυτάλη στον Craig Breen που επέστρεψε στην κορεατική ομάδα.
Με το κέντρο του αγώνα να έχει μεταφερθεί από πέρυσι στο Μονακό, η διαδρομή διατηρεί σε μεγάλο βαθμό τον περσινό της χαρακτήρα. Χιονισμένα κομμάτια αναμένονται και φέτος στον αγώνα, ανάμεσα σε τμήματα με στεγνή άσφαλτο, βρεγμένη αλλά και παγωμένη. 18 ειδικές διαδρομές αθροίζουν τα 325 αγωνιστικά χιλιόμετρα, με την εκκίνηση να δίνεται στο Μόντε Κάρλο την Πέμπτη το απόγευμα, πριν τα αγωνιστικά οδηγηθούν στις δύο πρώτες βραδινές ειδικές συνολικού μήκους 40 χιλιομέτρων. Τα σκέλη της Παρασκευής και του Σαββάτου αποτελούνται έκαστο από 6 ειδικές που ξεπερνούν σε μήκος τα 100 χιλιόμετρα χωρίς μάλιστα να υπάρχει ενδιάμεσο σέρβις. Ο αγώνας ολοκληρώνεται την Κυριακή με ακόμα 68 αγωνιστικά χιλιόμετρα μοιρασμένα σε τέσσερις ακόμα ειδικές, με την θρυλική Col de Turini να αποτελεί την power stage του ράλλυ.
Καλή χρονιά να έχουμε, με θέαμα και συναγωνισμό!