Η μάχη για το κορυφαίο σκαλί του βάθρου στο Ράλλυ Σουηδίας συνεχίζεται και μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους. Ο Ott Tanak (Ford Puma Rally1) ξαναπήρε την πρωτοπορία, με τον Craig Breen (Hyundai i20 Rally1) να βρίσκεται μόλις 8,6 δευτερόλεπτα πίσω του. Χαρακτηριστικό του συναγωνισμού μεταξύ των δύο είναι πως η μεταξύ τους διαφορά έφτασε στη μέγιστη τιμή της στην τελευταία ειδική του σκέλους, όπου ο Ιρλανδός είχε τη στιγμή του, χωρίς να πλησιάζει ποτέ το διψήφιο αριθμό δευτερολέπτων!

Αρνητικός πρωταγωνιστής της ημέρας δεν ήταν κάποιος από τους οδηγούς του αγώνα, αλλά τα λάστιχα της Pirelli που “κρέμασαν” και τους τρεις πρώτους της κατάταξης. Μακάρι να μην είναι αυτά που θα καθορίσουν την έκβαση του αγώνα και το τελικό αποτέλεσμα. Συγκεκριμένα οι Tanak, Breen και Lappiαντιμετώπισαν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα, με ένα ελαστικό της Pirelli να χάνει το πέλμα του χωρίς κάποια ασυνήθιστη επαφή. Οι δύο πρώτοι ήταν τυχεροί αφού το πρόβλημα παρουσιάστηκε στο τέλος κάποιας ειδικής οπότε δεν έχασαν πολύ χρόνο, ενώ ο Φινλανδός ήταν ο άτυχος της παρέας, βγαίνοντας από το δρόμο και κολλώντας στα χιόνια για αρκετά λεπτά, χάνοντας κάθε ελπίδα για καλό αποτέλεσμα.

Πιο πίσω, κορυφώνεται η μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου, και ίσως και κάτι παραπάνω, με τους Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) και Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) να την διεκδικούν με αξιώσεις. Αμφότεροι κέρδισαν ειδικές και πιέζουν στο όριο, με τον Βέλγο να προηγείται για μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Ο οδηγός της Hyundai ήταν ο ταχύτερος στις απογευματινές ειδικές, κάνοντας καλύτερη διαχείριση των ελαστικών του και κατάφερε να πάρει το πάνω χέρι στη μάχη της τριάδας. Ο περσινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής μάλιστα ήταν τυχερός, αφού έχασε τον έλεγχο του Yaris του στην 13η ειδική κάνοντας τετακέ. Για καλή του τύχη παρέμεινε στο δρόμο χάνοντας ελάχιστο χρόνο.

Τετακέ είχε και ο Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) στην προσπάθεια να κρατήσει τον Βέλγο οδηγό της Hyundai πίσω του. Έχασε αρκετά δευτερόλεπτα υποχωρώντας στην πέμπτη θέση, πίσω από Rovanpera και Neuville, αν και ουσιαστικά δεν δικαιούταν κάτι παραπάνω, διατηρώντας καθ’ ολη τη διάρκεια της ημέρας ρυθμό υποδεέστερο των αντιπάλων του.

Στην έκτη θέση ανέβηκε ο Pierre- Louis Loubet (Ford Puma Rally1) αποφεύγοντας τα λάθη, με τον Esapekka Lappi (Hyundai i20 Rally1) να παλεύει πλέον να μπει στη βαθμολογούμενη δεκάδα και τον Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) να στοχεύει μόνο σε βαθμούς από την power stage.

Το Ράλλυ Σουηδίας ολοκληρώνεται την Κυριακή με 3 ειδικές διαδρομές και 63 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Photos: Rallypixels

Αποτελέσματα 2ου σκέλους:

Από Harris