Ένα από τα ομορφότερα Ράλλυ Σουηδίας ολοκληρώθηκε με θρίαμβο του Ott Tanak και της M-Sport! Τόσο ο Εσθονός όσο και η ομάδα του Malcolm Wilson δικαιώθηκαν από την επιλογή τους να συνεργαστούν και πάλι, κερδίζοντας τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς.

Μπορεί ο Tanak να κέρδισε μόνο μία ειδική στη Σουηδία, όμως ήταν αυτός που διατηρούσε τον έλεγχο στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Δίκαια κατέκτησε την 18η νίκη στην καριέρα του και την πρώτη του φετινή. Το Ford Puma Rally1 ήταν ανταγωνιστικό, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2019 το έφερε γρήγορα στα μέτρα του και το αποτέλεσμα ήρθε, συντομότερα ίσως κι από ότι περίμεναν οι άνθρωποι της ομάδας.

Πίσω από τον Εσθονό ολοκλήρωσε Craig Breen! Παρά το γεγονός ότι πριν την power stage επενέβησαν οι άνθρωποι της Hyundai δίνοντας του εντολές να χρεωθεί με 10 δευτερόλεπτα ποινή, προς όφελος του πρώτου οδηγού της ομάδας, ο Ιρλανδός ήταν ταχύτερος από τον team-mate του και κέρδισε επάξια τη θέση!

Ο πολύ καλός Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) υπέπεσε σε λάθος στην τελευταία ειδική χάνοντας περίπου 2 δευτερόλεπτα και μαζί τη δεύτερη θέση. Οι πολύ γρήγοροι αγώνες όπως το Ράλλυ Σουηδίας δεν είναι το δυνατό “χαρτί” του Βέλγου και ένα αποτέλεσμα όπως η τρίτη θέση στα χιόνια τον γέμισε με αισιοδοξία για τη συνέχεια.

Πίσω από τα Hyundai και εκτός βάθρου τερμάτισε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) που πλήρωσε την κακή σειρά εκκίνησης του την Παρασκευή που του κόστισε σε χρόνο. Ο Φινλανδός πάλεψε κυρίως με τον Neuville για μια θέση στην πρώτη τριάδα αλλά ο οδηγός της Hyundaiαποδείχτηκε ταχύτερος.

Απογοητευτικός ήταν ο Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) που ολοκλήρωσε πέμπτος και για ακόμα έναν αγώνα δεν μπόρεσε να βρεθεί στη μάχη της νίκης.

Άτυχος ο Pierre- Louis Loubet αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στην power stage χάνοντας πολύ χρόνο, όχι όμως και την έκτη θέση, πετυχαίνοντας τον στόχο του. Απέφυγε τα λάθη και έγραε πολύτιμα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Ford Puma Rally1, σε έναν αγώνα που απαιτεί εμπειρία και εξοικείωση με τις συνθήκες.

Ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του αισθάνεται και ο Esapekka Lappi (Hyundai i20 Rally1) που κατάφερε τελικά να σκαρφαλώσει μέχρι την 7η θέση, μετά την αποκόλληση του πέλματος του ελαστικού του το Σάββατο που του στέρησε την ευκαιρία να διεκδικήσει θέση στο podium. Ο Φινλανδός μάλιστα κέρδισε και την power stage του αγώνα!

O Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) δεν διεκδίκησε τελικά βαθμούς στην power stage του αγώνα αφού η Toyota προτίμησε να τον αποσύρει μετά την 17η ειδική.

Στην κατηγορία WRC2 νικητής αναδείχτηκε ο Oliver Solberg με το Skoda Fabia RS Rally2 παίρνοντας από νωρίς το προβάδισμα. Δεύτερος ολοκλήρωσε ο Ole Christian Veiby με Volkswagen Polo R5, ενώ την τρίτη θέση κατέλαβε ο Sami Pajari (Skoda Fabia RS Rally2). Aπό τα υπόλοιπα φαβορί του αγώνα, o Teemu Suninen ( Hyundai i20 Rally2) τερμάτισε στην έκτη θέση χάνοντας πολύ χρόνο από μηχανικό πρόβλημα το Σάββατο, ενώ ο περσινός Πρωταθλητής Emil Lindholm (Skoda Fabia RS Rally2) αμέσως πίσω του, έχοντας χάσει κι αυτός νωρίτερα χρόνο από έξοδο στα χιόνια.

Επόμενος αγώνας του συναρπαστικού φέτος WRC το Ράλλυ του Μεξικό στις 16-19 Μαρτίου.

Photos: Rallypixels

Τελικά Αποτελέσματα:

Από Harris