Οι φίλαθλοι των Ράλλυ ξέρουν να τιμούν τους ήρωες τους κι αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στις ειδικές του Ράλλυ Κροατίας όπου οι Ιρλανδικές σημαίες και μηνύματα προς τιμήν του Craig Breen βρίσκονται σε πάρα πολλά σημεία των ειδικών.
Ο κόσμος στα πανέμορφα δάση της Κροατίας είναι πολύς με πλειοψηφία τους Τσέχους και παρακολουθεί μια σπουδαία μάχη για τη νίκη μεταξύ των Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) και Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) ενώ και το θέαμα που προσφέρουν τα υβριδικά αυτοκίνητα στη στενή και βρώμικη άσφαλτο της χώρας της Αδριατικής. Ο Βέλγος πήρε το προβάδισμα στη δεύτερη ειδική, όπου δύο από τους βασικούς διεκδικητές της νίκης τέθηκαν εκτός από κλαταρισμένα ελαστικά.
Οι νικητές των δύο προηγούμενων εκδόσεων του αγώνα Sebastien Ogier και Kalle Rovanpera είδαν τις ελπίδες τους για νίκη να εξανεμίζονται από το πρώτο κιόλας loop της Παρασκευής όπου αμφότεροι σταμάτησαν στη δεύτερη ειδική για να αντικαταστήσουν κλαταρισμένο ελαστικό.
Ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής που κέρδισε τις μισές ειδικές του πρώτου σκέλους έκανε ταχύτατη αλλαγή, όμως το 1,5 λεπτό που του κόστισε είναι πολύ δύσκολο να καλυφθεί στη συνέχεια.
ΥΓ. Σαν να μην έφτανε αυτό ο Γάλλος δέχθηκε και ποινή 1 λεπτού αφού εκκίνησε μετά το συμβάν χωρίς να έχει δέσει σωστά τη ζώνη του αυτός και ο συνοδηγός του.
Αντίστοιχα, Ο Φινλανδός περσινός νικητής του Ράλλυ Κροατίας έχασε ακόμα περισσότερο χρόνο στο δικό του κλατάρισμα και θα πρέπει να προσπαθήσει πολύ στη συνέχεια για να πάρει όσους περισσότερους βαθμούς μπορεί για το Πρωτάθλημα.
Ο τρίτος οδηγός της Toyota σε αυτόν τον αγώνα και μάλιστα χωρίς δικαίωμα βαθμολόγησης στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αφού η Ιαπωνική ομάδα ξέρει να τηρεί το fair play μετά την μεγάλη απώλεια της μεγαλύτερης της αντιπάλου, ο Elfyn Evans είναι αυτός που πιέζει τον Neuville στη μάχη της πρώτης θέσης. Τα 5,7 δευτερόλεπτα που τους χωρίζουν φαντάζουν πολύ λίγα αν αναλογιστούμε τα χιλιόμετρα των ειδικών που υπολείπονται και κυρίως τις “παγίδες” που αυτές κρύβουν.
Στην τρίτη θέση της κατάταξης ακολουθεί ο Ott Tanak (Ford Puma Rally1) που αντιμετώπισε στο πρωινό loop πρόβλημα με το τιμόνι του αυτοκινήτου του, όμως έδειξε ότι μπορεί να είναι ανταγωνιστικός στις πονηρές συνθήκες του Ράλλυ Κροατίας. Πίσω από τον Εσθονό ακολουθεί σε απόσταση βολής ο δεύτερος οδηγός της Hyundai Esapekka Lappi που οδηγεί πολύ επιθετικά και σηκώνει τους θεατές στις μύτες των ποδιών τους.
Ωραία μονομαχία για την πέμπτη θέση εξελίσσεται μεταξύ των Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) και Pierre- Louis Loubet (Ford Puma Rally1). Εκτός από τη μεταξύ τους μάχη, θα πρέπει να “ρίχνουν μια ματιά και στους καθρέπτες τους” αφού οι Sebastien Ogier και Kalle Rovanpera που ακολουθούν αναμένεται να επιτεθούν.
Το σαββατιάτικο σκέλος του Ράλλυ Κροατίας περιλαμβάνει 8 ειδικές διαδρομές και 117 αγωνιστικά χιλιόμετρα και θα είμαστε εκεί να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις και τις εικόνες μας.
Αποτελέσματα πρώτου σκέλους: