Στη Σαρδηνία λοιπόν το τριήμερο 2-4 Ιουνίου για το έκτο ράλλυ του WRC, με το κέντρο του αγώνα να έχει μεταφερθεί και πάλι στην Olbia, χωρίς ωστόσο να αλλάζει η φιλοσοφία του αγώνα που καλύπτει σχεδόν όλο το βόρειο τμήμα του νησιού. Οι βροχοπτώσεις των τελευταίων ημερών έχουν λασπώσει τις ειδικές, η κατάσταση των οποίων θα αποτελεί ένα γρίφο μέχρι και τη διεξαγωγή τους αφού οι υψηλές θερμοκρασίες μπορούν να αλλάξουν τα πάντα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Υπό κανονικές συνθήκες, σε χώματα όπως της Σαρδηνίας ο πρώτος στο δρόμο έχει σημαντικό μειονέκτημα και ο Kalle Rovanpera το έχει ξεκαθαρίσει από νωρίς στους ανθρώπους της Toyota, ώστε να μην έχουν απαιτήσεις για νίκη. Ο Ott Tanak που αγαπάει το χώμα ετοιμάζει την επίθεση του, βελτιώνοντας βήμα βήμα το Ford Puma Rally1 και ελπίζοντας ότι δεν θα συναντήσει προβλήματα αξιοπιστίας, ενώ και ο Sebastien Ogier επιστρέφει για να διεκδικήσει τη νίκη, έχοντας εξασφαλίσει τη συμμετοχή του και στον επόμενο αγώνα του θεσμού.
Μένει να δούμε σε ποια κατάσταση θα εμφανιστούν τα Hyundai, που αναδιοργανώνονται και πρέπει επιτέλους να κερδίσουν. Και οι τρεις οδηγοί της ομάδας Thierry Neuville, Esapekka Lappi και Dani Sordo έχουν αποδείξει ότι έχουν την ταχύτητα για να κερδίσουν στη Σαρδηνία και με λίγη τύχη μπορούν να τα καταφέρουν.
Στο συγκεκριμένο αγώνα ποντάρει και ο Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) για να επιστρέψει στα θετικά αποτελέσματα μετά την άσχημη έξοδο του στην Πορτογαλία, με τους μνηστήρες της νίκης να μην μετρούνται για ακόμα έναν αγώνα στα δάχτυλα του ενός χεριού.
Καταλυτικό ρόλο στην έκβαση του αποτελέσματος θα παίξει η φετινή χάραξη της θρυλικής Monte Lerno που αγγίζει τα 50 αγωνιστικά χιλιόμετρα, διεξάγεται δύο φορές την Παρασκευή και προκαλεί δέος στα πληρώματα. Το συνολικό μήκος του Ράλλυ Σαρδηνίας ξεπερνά τα 320 αγωνιστικά χιλιόμετρα και αναμένεται να είναι ένας από τους δυσκολότερους γύρους του φετινού θεσμού.