Από αλλού την περιμέναμε τη μάχη στο Ράλλυ Εσθονίας κι από αλλού μας ήρθε. Η ποινή των 5 λεπτών από τα αποδυτήρια, λόγω αλλαγής κινητήρα μετά το shakedown, σε ένα από τα μεγάλα φαβορί του αγώνα Ott Tanak έδειχνε ότι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Kalle Rovanpera θα είναι πολύ μόνος στον αγώνα. Αυτό όμως δεν προέκυψε, τουλάχιστον στο πρώτο σκέλος, αφού ένας Thierry Neuville από τα παλιά έκανε αισθητή την παρουσία του με το καλημέρα διεκδικώντας τη νίκη.
O Βέλγος οδηγός της Hyundai βρήκε το feeling από το ξεκίνημα και κερδίζοντας τους άμεσους ανταγωνιστές του σε όλες τις πρωινές ειδικές πήρε κεφάλι στον αγώνα. Σε έναν από τους αγώνες οι οποίοι δεν είναι το δυνατό του χαρτί, ο Neuville φώναξε παρών, γνωρίζοντας ότι αυτή είναι ίσως η τελευταία του ευκαιρία να ξαναμπεί στο παιχνίδι του τίτλου.
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Kalle Rovanpera δεν αιφνιδιάστηκε και στις απογευματινές ειδικές όπου δεν είχε πλέον το μειονέκτημα του καθαρίσματος του δρόμου ανέτρεψε την κατάσταση παίρνοντας βραχεία κεφαλή 3 δευτερολέπτων. Τον Φινλανδό ευνόησε και η ασθενής βροχή που έπεσε στις ειδικές του αγώνα αφού όλοι πλέον γνωρίζουμε πως όταν γλιστράει λίγο παραπάνω ο οδηγός της Toyota είναι ασυναγώνιστος.
Ο ταχύτερος οδηγός του αγώνα στο πρώτο σκέλος βρίσκεται εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας. Ο Ott Tanak παρά το γεγονός ότι κέρδισε 6 από τις 8 ειδικές του σκέλους βρίσκεται πολύ πίσω στην κατάταξη, πληρώνοντας την αστοχία του κινητήρα του Ford Puma Rally1 της M-Sport στο shakedown. O Εσθονός ήθελε όσο τίποτα άλλο μια νίκη μέσα στην πατρίδα του που δυστυχώς δεν θα τη γευτεί ούτε φέτος, παρότι η ταχύτητα υπάρχει.
Ωραία μάχη για το βάθρο εξελίσσεται μεταξύ των Esapekka Lappi (Hyundai i20 Rally1) και Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) με τον Φινλανδό να έχει προβάδισμα σχεδόν δύο δευτερολέπτων. Πιο πίσω, πέμπτος, ακολουθεί ο Teemu Suninen (Hyundai i20 Rally1) που αποφάσισε να οδηγήσει με μυαλό και να μην πάρει ρίσκα. Την πρώτη 7αδα των Rally1 αγωνιστικών συμπληρώνουν οι Pierre Louis Loubet (Ford Puma Rally1) και Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) σημειώνοντας αξιοπρεπείς χρόνους, χωρίς όμως να μπορούν να πλησιάσουν τους πρώτους 5.
Το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Εσθονίας περιλαμβάνει 9 ειδικές διαδρομές και περισσότερα από 100 αγωνιστικά χιλιόμετρα και είναι αυτό που θα κρίνει κατά μεγάλο ποσοστό την έκβαση του αποτελέσματος.
Απόστολος Παλάτος
Αποτελέσματα 1ου σκέλους: