Από τις πολλές εγκαταλείψεις σημαδεύτηκε το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Ακρόπολις. Οι ελληνικοί χωματόδρομοι έδειξαν τα δόντια τους σε πολλούς πρωταγωνιστές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ αλλά δυτυχώς και σε πολλά ελληνικά πληρώματα.

Η κορυφή άλλαξε πολλές φορές χέρια κατά τη διάρκεια της ημέρας με τον Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) να προσπερνάει μόλις στην πρωινή Παύλιανη τον Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) και τον Βέλγο να αντεπιτίθεται αμέσως μετά και να ανακτά την πρωτοπορία μέχρι την πρώτη απογευματινή ειδική. Εκεί ο Neuville βγήκε από το δρόμο σπάζοντας την ανάρτηση του Hyundai και αφήνοντας τα δύο Yaris των Ogier και Rovanpera να παλέψουν για τη νίκη. Στην τελευταία ειδική του σκέλους ο Γάλλος 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής άφησε τα ηνία στον “νέο” χάνοντας πολύ χρόνο από κλατάρισμα και σπασμένη ανάρτηση στο αγωνιστικό του.

Η εξέλιξη αυτή έφερε τον Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) αγκαλιά με τη δεύτερη του νίκη στο Ράλλυ Ακρόπολις, που θα τον φέρει ακόμα πιο κοντά στο δεύτερο συνεχόμενο πρωτάθλημα. Ο νεαρός Φινλανδός απέχει περισσότερα από δύο λεπτά από τους ανταγωνιστές του και μόνο αν “αυτοκτονήσει” αυτή θα του φύγει από τα χέρια.

Στη μάχη πλέον για τη δεύτερη θέση, ο πάντα σταθερός Dani Sordo (Hyundai i20 Rally1) έχει ανάσα 5 δευτερολέπτων από τον Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) που έχασε αρκετό χρόνο στο πρώτο Ελευθεροχώρι κόβοντας το ρυθμό του λόγω ένδειξης υψηλής θερμοκρασίας λαδιού. Οι δυό τους έχουν κάθε λόγο να διεκδικήσουν το δεύτερο σκαλί του βάθρου για να προσφέρουν πολύτιμους βαθμούς στις ομάδες τους, με τον Βρετανό οδηγό της Toyota να διατηρεί ακόμα μαθηματικές ελπίδες για τον τίτλο.

Στην τέταρτη θέση ανέβηκε ο Ott Tanak (Ford Puma Rally1) εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα των αντιπάλων του και θα προσπαθήσει να φέρει το αυτοκίνητο της M-Sport στον τερματισμό χωρίς άλλα προβλήματα.

Ο Esapekka Lappi (Hyundai i20 Rally1) υποχώρησε πέμπτος αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα με τη μετάδοση, το χειρόφρενο, ενώ σταμάτησε να αλλάξει και κλαταρισμένο ελαστικό.

Έκτος παρέμεινε ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1), σταματώντας δύο φορές στο δεύτερο πέρασμα από τις Καρούτες για να αλλάξει ισάριθμα κλαταρισμένα ελαστικά!

Παρά τα τρία κλαταρισμένα ελαστικά του πρώτου σκέλους ο Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia RS Rally2) ανέβηκε στην πρώτη θέση της κατηγορίας WRC2 και θα δώσει μάχη να κρατηθεί μπροστά από τον team-mate του Gus Greensmith που ακολουθεί μια ανάσα πίσω του.

Στην ελληνική μάχη στην κορυφή ανέβηκε ο Ιορδάνης Σερδερίδης εκμεταλλευόμενος τις πολλές εγκαταλείψεις των κορυφαίων πληρωμάτων της χώρας μας. Οι Λάμπρος Αθανασούλας- Νίκος Ζακχαίος τούμπαραν το Hyundai i20 Rally2 και εγκατέλειψαν, ενώ από έξοδο εγκατέλειψαν οριστικά το Ράλλυ Ακρόπολις οι Αλέξανδρος ΤσουλόφταςΣτέλιος Ηλία. Από σύστημα διεύθυνσης εγκατέλειψαν οι Γιώργος Κεχαγιάς- Χρήστος Κουζιώνης (Skoda Fabia Rally2 Evo), ενώ από τραυματισμό του συνοδηγού Νίκου Πετρόπουλου πάρκαρε το Skoda Fabia RS Rally2 και ο Παναγιώτης Ρουστέμης. Με πρόβλημα στο τιμόνι εγκατέλειψαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης (Skoda Fabia Rally2 Evo) που θα επιστρέψουν στις ειδικές της Κυριακής.

Μετά από όλες αυτές τις εγκαταλείψεις δεύτεροι Έλληνες ανέβηκαν οι Χρυσόστομος Καρέλλης- Ηλίας Παναγιωτούνης (Citroen C3 Rally2) με τρίτους τους Νώντα Καρανικόλα- Γιώργο Κακαβά (Ford Fiesta Rally3). Οι πρωταθλητές F2 ανέβηκαν παράλληλα στην πέμπτη θέση της κατηγορίας WRC3 όπου προηγείται άνετα ο Diego Dominguez μετά και την εγκατάλειψη του Laurent Pellier. Η μάχη για το πρωτάθλημα θα κριθεί στα σημεία αφού ο William Creighton ανεβαίνει θέσεις. Δεύτεροι Έλληνες της κατηγορίας, πίσω από τους πρωταθλητές Ελλάδας F2, παραμένουν οι Θέμης Χαλκιάς- Νίκος Κομνός με Renault Clio Rally3.

Τα πάνω κάτω στη δικίνητη κατηγορία έφερε η εγκατάλειψη των Πασχάλη Χατζημάρκου- Μάριου Τσαούσογλου (Peugeot 208 Rally4) από σπασμένη βίδα ψαλιδιού. Οι Σάββας Λευκαδίτης- Βαγγέλης Ακράτος επίσης με Peugeot 208 Rally4 πέρασαν στην κορυφή και θα χρειαστεί να ελέγξουν το ρυθμό του Ιταλού Matteo Fontana που έχασαν αρκετό χρόνο από μηχανικά προβλήματα.

Το Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώνεται την Κυριακή με 3 ειδικές διαδρομές. Τα πληρώματα θα αντιμετωπίσουν πρωί πρωί τον Ταρζάν, πριν συνεχίσουν με δύο περάσματα από την κουτσουρεμένη Γραμμένη που αποτελεί και την power stage του αγώνα.

Όλες τις πληροφορίες για τις συμμετοχές, τα ωράρια, τους χάρτες και τις προσβάσεις μπορείτε να τις βρείτε εύκολα στο www.acropolisrally.gr

Αποτελέσματα 2ου σκέλους:

Από Harris