Σε όλους όσους λαχταράμε ένα κλασικό σκονισμένο Ακρόπολις, η κακοκαιρία των τελευταίων ημερών και οι ισχυρές βροχοπτώσεις στη Στερεά Ελλάδα μας απογοήτευσαν. Μακάρι βέβαια όλα να κυλήσουν ομαλά τις επόμενες ημέρες και να απολαύσουμε χωρίς προβλήματα, έστω κι έτσι, τον εθνικό μας αγώνα στα πανέμορφα βουνά της πατρίδας μας.
Το πρόγραμμα του αγώνα, γνωστό σε όλους, περιλαμβάνει τη γενική δοκιμή των αγωνιστικών την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου το πρωί, όταν ελπίζουμε να έχει υποχωρήσει η κακοκαιρία, με το αγωνιστικό σκέλος να ξεκινάει την Πέμπτη το απόγευμα με την υπερειδική στην Πλατεία Νερού.
Παραδοσιακά τα αγωνιστικά θα κατευθυνθούν προς το Λουτράκι, όπου και θα διανυκτερεύσουν, και την Παρασκευή το πρωί θα ξεκινήσει το “πραγματικό” Ακρόπολις, με τις σκληρές ειδικές Λουτράκι (Χ2) και Πίσια, πριν τα πληρώματα του WRC ανηφορίσουν για τις ειδικές της Στερεάς Ελλάδας Λιβαδειά και Ελάτεια. Το πρώτο σκέλος των 102 χιλιομέτρων θα είναι ιδιαίτερα απαιτητικό αφού δεν προβλέπεται χώρος επισκευών μεταξύ των ειδικών και οποιοδήποτε μηχανικό πρόβλημα μπορεί να κοστίσει ακριβά στα πληρώματα.
Η δράση του Σαββάτου μεταφέρεται στα ορεινά της Φθιώτιδας και της Φωκίδας με την ομορφότερη ειδική του αγώνα την Παύλιανη, τις Καρούτες και το Ελευθεροχώρι να επαναλαμβάνονται πρωί και απόγευμα. 141 είναι τα χιλιόμετρα του δεύτερου σκέλους στο οποίο αναμένεται να ξεκαθαρίσουν πολλά.
Η Κυριακή, καταληκτική ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις, περιλαμβάνει τον θρυλικό Ταρζάν και δύο περάσματα από την ειδική Γραμμένη, που αποτελεί φέτος και την power stage του αγώνα.
Όλες τις πληροφορίες για τις συμμετοχές, τα ωράρια, τους χάρτες και τις προσβάσεις μπορείτε να τις βρείτε εύκολα στο www.acropolisrally.gr
Δεδομένης και της κακοκαιρίας των τελευταίων ημερών η οποία ενδεχομένως να επηρεάσει και τις προσβάσεις στις διαδρομές, καλό είναι να προσεγγίσετε τα σημεία που σας ενδιαφέρουν όσο το δυνατόν πιο νωρίς. Να χειροκροτήσετε τις προσπάθειες όλων των πληρωμάτων, των αστέρων του WRC αλλά και των δικών μας, αφού σε όλες τις κατηγορίες του WRC θα υπάρχει ελληνική εκπροσώπηση. Να ακολουθείτε τις οδηγίες των κριτών που είναι εκεί για τη δική σας ασφάλεια. Μην ξεχάσετε να έχετε μαζί σας τα τελείως απαραίτητα όπως νερό, ξηρά τροφή και καπέλο, γιατί οι συνθήκες πάνω στο βουνό δεν είναι εύκολες.
Προγνωστικά για τον νικητή δεν χωράνε σε έναν αγώνα όπως το Ράλλυ Ακρόπολις που δεν απαιτείται μόνο η ταχύτητα, αλλά και η στρατηγική και, κυρίως, η τύχη! Οι Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1), Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) και Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) έχουν κερδίσει το Ράλλυ των Θεών στο παρελθόν και έχουν όλα τα φόντα να το ξανακάνουν. Όλοι τους μάλιστα, πιθανότατα, θα ξεκινήσουν επί ίσοις όροις, αφού οι βροχές των τελευταίων ημερών θα έχουν περιορίσει κατά πολύ το καθάρισμα που καθυστερεί τους πρώτους. Στα φαβορί για τη νίκη περιλαμβάνονται και οι Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) και Ott Tanak (Ford Puma Rally1) με τον Ουαλό νικητή του Ράλλυ Φινλανδίας να έχει αναπτερώσει τις ελπίδες του για το πρωτάθλημα. Τις συμμετοχές των 10 υβριδικών αυτοκινήτων συμπληρώνουν ο ικανός για το καλύτερο αλλά και το χειρότερο Esapekka Lappi (Hyundai i20 Rally1), ο πάντα σταθερός Dani Sordo (Hyundai i20 Rally1), ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1), ο Pierre-Louis Loubet (Ford Puma Rally1) και ο Έλληνας Ιορδάνης Σερδερίδης (Ford Puma Rally1) στην τελευταία του εμφάνιση φέτος στη μεγάλη κατηγορία.
Μείνετε συντονισμένοι για να διαβάσετε για τις ελπίδες των Ελληνικών πληρωμάτων απέναντι στις ξένες συμμετοχές σε επόμενα άρθρα.
Καλή επιτυχία σε όλα τα πληρώματα, καλή διασκέδαση σε όλους τους θεατές!