Με έναν αγώνα που διεξάγεται για πρώτη φορά στην ιστορία, συνεχίζεται την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης προτελευταίος αγώνας του θεσμού, ενδέχεται να κρίνει το φετινό πρωταθλητή οδηγών, με τον αντίστοιχο τον κατασκευαστών να έχει ήδη κριθεί από τον αγώνα της Χιλής, και την Toyota να πανηγυρίζει για ακόμη μια χρονιά.
Είναι δύο οδηγοί της Ιαπωνικής ομάδας μάλιστα που παλεύουν ακόμα για το πρωτάθλημα, με τον απερχόμενο πρωταθλητή Kalle Rovanpera να είναι αυτός που διατηρεί της περισσότερες ελπίδες, έχοντας μια σεβαστή διαφορά 31 βαθμών από τον Elfyn Evans. Ακόμα κι αν δεν φύγει από τη Γερμανία με το “στέμμα” ο νεαρός Πρωταθλητής, θα είναι αυτός που σε κάθε περίπτωση θα διατηρεί την πρωτοπορία πριν τον τελευταίο αγώνα και θα έχει τον πρώτο λόγο.
Το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης περιλαμβάνει 18 ασφάλτινες ειδικές διαδρομές σε 3 διαφορετικές χώρες. Και μόνο το γεγονός αυτό απαγορεύει στις ειδικές του να έχουν ενιαίο χαρακτήρα, όπως δεν είχαν άλλωστε και αυτές του προκατόχου του, του Ράλλυ Γερμανίας. Ποικιλομορφία λοιπόν με αρκετές από τις διαδρομές να θυμίζουν Ράλλυ Υπρ, κάποιες άλλες να θυμίζουν το παλιό Ράλλυ Γερμανίας αλλά και κάποιες να έχουν στοιχεία παρόμοια με το Ράλλυ Κροατίας. O αγώνας ξεκινάει στην Τσεχία, μεταφέρεται στην Αυστρία για να περάσει και από τη Γερμανία στην οποία βρίσκεται το service park στο Passau.
Το ενδιαφέρον είναι μεγάλο, με τους διεκδικητές του τίτλου Kalle Rovanpera και Elfyn Evans να πλαισιώνονται από τον πολύ Sebastien Ogier στη μάχη της νίκης από την πλευρά της Toyota, με τον Takamoto Katsuta να δένεται στo bucket ενός τέταρτου Yaris. Οι Ott Tanak, Pierre-Louis Loubet και Greg Munster θα οδηγήσουν τρία Ford Puma Rally1 και οι Thierry Neuville, Esapekka Lappi και Teemu Suninen διεκδικούν μια θέση στο βάθρο με τα τρία Hyundai i20 Rally1.
Παρόντες είναι και όλοι οι διεκδικητές του τίτλου της WRC2, με συνολικά 67 πληρώματα να συμμετέχουν στον αγώνα.
Ο αγώνας είναι ένα στοίχημα για τους ανθρώπους του WRC και από την επιτυχία του ή όχι εξαρτάται η επέκταση του “πολυεθνικού” συστήματος και σε άλλα ράλλυ του θεσμού.
Καλό αγώνα σε όλους!