Στην Πολωνία μεταφέρεται ο θίασος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ στις 27-30 Ιουνίου για μια και μοναδική εμφάνιση αφού ο αγώνας της ανατολικής Ευρώπης δεν θα περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα του νέου έτους. Το Ράλλυ Πολωνίας που επιστρέφει στον κορυφαίο θεσμό των ράλλυ μετά από 7 χρόνια, έχει πλούσια ιστορία αφού αποτελεί έναν από τους πιο ιστορικούς αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος και διεξάγεται σε γρήγορες χωμάτινες ειδικές διαδρομές.

Ο αγώνας αποτελεί τον πρώτο από τους τρεις πολύ γρήγορους γύρους του WRC που διεξάγονται το καλοκαίρι με τον χαρακτήρα τους να είναι παρόμοιος, πριν οι “Παγκόσμιοι” επισκεφτούν την Ελλάδα και το Ράλλυ Ακρόπολις.

Το Ράλλυ Πολωνίας αποτελείται από 19 ειδικές διαδρομές και 303 αγωνιστικά χιλιόμετρα και ξεκινάει την Πέμπτη το βράδη με υπερειδική στην “αρένα” του Mikolajki που αποτελεί και το κέντρο του αγώνα, στα Βόρεια της χώρας.

Οι συμμετοχές του αγώνα κρύβουν εκπλήξεις της τελευταίας στιγμής μάλιστα. Ένα ατύχημα στις αναγνωρίσεις του Sebastien Ogier τον αναγκάζει να επιστρέψει στο σπίτι του και να αντικατασταθεί στο “παρά ένα” από τον έτερο Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Toyota Kalle Rovanpera που διέκοψε τις διακοπές του και πήρε το πρώτο αεροπλάνο για να βοηθήσει την ομάδα του.

Ο Φινλανδός αποτελεί ένα από τα φαβορί του αγώνα και μένει πια να δούμε πόσο αφοσιωμένος θα είναι στον στόχο του για να τα καταφέρει. Στους δύο διεκδικητές του τίτλου Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) και Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) προστέθηκε κι ένας τρίτος. Ο Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) με τη νίκη του στη Σαρδηνία πλησίασε τους δύο και μάλιστα θα προσπαθήσει να τους ξεπεράσει στους τρεις γρήγορους αγώνες που έπονται και είναι “η σπεσιαλιτέ” του. Ο Βέλγος team-mate του γνωρίζει ότι τέτοιοι αγώνες δεν αποτελούν το δυνατό του σημείο και θα τον δούμε σε ρόλο “βαθμοθήρα” ενώ ο οδηγός της Toyota ψάχνει εναγωνίως να βρει τον καλό του εαυτό.

Για την έκπληξη θα αγωνιστεί ο νεαρός Ιάπωνας οδηγός της Toyota Takamoto Katsuta, με τον τρίτο οδηγό της Hyundai Andreas Mikkelsen να παίζει στην Πολωνία ένα από τα τελευταία του χαρτιά, αν όχι το τελευταίο, για να διατηρήσει τη θέση του στην ομάδα.

Δεν περιμένουμε κάτι ιδιαίτερο από τους οδηγούς της M-Sport Adrien Fourmaux και Greg Munster με τα δύο Ford Puma Rally1, ενώ με ενδιαφέρον θα παρακολουθήσουμε τις επιδόσεις του Martin Sesks στο τιμόνι ενός Ford Puma Rally1 της M-Sport χωρίς υβριδικό σύστημα!

Στην πολύ ενδιαφέρουσα φέτος WRC2 ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2) απουσιάζει και θα παρακολουθήσει τις μάχες των Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2), Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2) και Sami Pajari (Toyota Yaris Rally2) να τον φτάσουν στη βαθμολογία. Δεν πρέπει να υποτιμήσει κανείς τους οδηγούς της Skoda Gus Greensmith και Pierre Louis Loubet που θέλουν τη νίκη, όπως και τον οδηγό της παραπαίουσας, είναι η αλήθεια, Hyundai Teemu Suninen (Hyundai i20 Rally2). Ο Πρωταθλητής Ευρώπης Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia RS Rally2) θα αγωνίζεται εντός έδρας και θέλει όσο τίποτε άλλο μια νίκη μέσα στην πατρίδα του!

Καλό αγώνα σε όλους, θα θέλαμε πολύ να βρεθούμε στα γρήγορα χώματα της Πολωνίας, αλλά μας κέρδισε η άσφαλτος του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος που διεξάγεται το ίδιο σαββατοκύριακο!

Από Harris