Ημέρα για σπεσιαλίστες η πρώτη του Ράλλυ Λετονίας, με οδηγούς που έμαθαν να οδηγούν στις ειδικές της χώρας να εντυπωσιάζουν. Οι Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1), Martins Sesks (Ford Puma Rally1) και Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2) έχουν ξεχωρίσει, με τον πρώτο και τον τρίτο να έχουν διαλύσει τον ανταγωνισμό, ενώ τον δεύτερο να έχει κερδίσει τις εντυπώσεις. Βλέπετε οι τρεις τους συμμετέχουν από τα 16 τους στο Λετονικό πρωτάθλημα, με αποτέλεσμα να έχουν τεράστια εξοικείωση με τις ειδικές της χώρας, που οι περισσότεροι αντίπαλοι τους αντικρύζουν για πρώτη φορά!

Ο Kalle Rovanpera έχει δημιουργήσει μια διαφορά 16 δευτερολέπτων από τους αντιπάλους του, που θεωρείται τεράστια για τέτοιας φύσης ειδικές, με δεύτερο, τον τοπικό ήρωα Martins Sesks στον δεύτερο του αγώνα με Ford Puma Rally1. Ο 24χρονος Λετονός εκμεταλλεύτηκε και τη σειρά εκκίνησης του για να καταφέρει, κερδίζοντας ειδικές, να στρέψει όλα τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του! Ο νεαρός, με τεράστια εμπειρία για την ηλικία του και με εξειδίκευση στις “γρήγορες” ειδικές, μας θύμισε τους “σπεσιαλίστες” Φινλανδούς όπως ο Pykalisto ή ο Tuohino που “ταρακουνούσαν” τα νερά στον αγώνα της πατρίδας τους σημειώνοντας κορυφαίους χρόνους στα πρώτα σκέλη ξεκινώντας με καθαρό δρόμο. Μακάρι η προσπάθεια του Sesks να έχει και συνέχεια, τόσο στον αγώνα, όσο και στο πρωτάθλημα, με τους φιλάθλους του Ράλλυ Ακρόπολις να τον περιμένουμε!

Έκπληξη θεωρούνται και οι κορυφαίοι χρόνοι του Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) που καταφέρνει να βρίσκεται στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης, 22 δευτερόλεπτα από την κορυφή. Κανείς δεν αμφιβάλλει για τις ικανότητες του 8 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, όμως όλοι γνωρίζουν πως τέτοιοι αγώνες υψηλών ταχυτήτων δεν είναι οι αγαπημένοι του, αφού άλλωστε έχει να βρεθεί αρκετά χρόνια σε τέτοιον.

Ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) ακολουθεί στην τέταρτη θέση, καταφέρνοντας να κρατήσει πίσω του τον “επιθετικό” Adrien Fourmaux (Ford Puma Rally1) αλλά και τον Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) που δεν είναι και στα καλύτερα του. Ο Εσθονός παρά την κακή του απόδοση βρίσκεται μπροστά από τους αντιπάλους του στη διεκδίκηση του τίτλου, με τον Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) να βρίσκεται πίσω του και τον Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) μόλις στην ένατη θέση, πίσω και από τον βελτιωμένο Greg Munster με Ford Puma Rally1.

Οι τρεις διεκδικητές του τίτλου είχαν σαφές μειονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού λόγω της σειράς εκκίνησης, με τον “κακό” Esapekka Lappi (Hyundai i20 Rally1) να “θυσιάζεται” στην τελευταία ειδική χάνοντας αρκετό χρόνο και επιτρέποντας στον πρώτο οδηγό της ομάδας να μην ανοίγει το δρόμο και το Σάββατο.

Στην κατηγορία WRC2 ο Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2) είναι ξεκάθαρα ο ταχύτερος της ημέρας, με τα Toyota Yaris Rally2 των Mikko Heikkila και Sami Pajari να ακολουθούν.

Καθοριστικό όπως σε κάθε αγώνα φέτος θα είναι το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Λετονίας, αφού στο τέλος του μοιράζονται οι περισσότεροι βαθμοί, με 8 ειδικές διαδρομές και 104 αγωνιστικά χιλιόμετρα, ελάχιστα εκ των οποίων διασχίζονται για δεύτερη φορά.

Αποτελέσματα 1ου σκέλους:

Από Harris