Ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) ήταν ο κυρίαρχος του δεύτερου σκέλους του Ράλλυ Λετονίας, εξασφαλίζοντας ουσιαστικά το μέγιστο των βαθμών του Σαββάτου για αυτόν και την ομάδα του. Ο δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν είχε πρόβλημα να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις περισσότερες ειδικές της ημέρας και να αποκτήσει άνετο προβάδισμα για τη συνέχεια του αγώνα.
Μένει να φανεί αν ο νεαρός θα προτιμήσει να διαχειριστεί το προβάδισμα του την Κυριακή, ή θα διεκδικήσει τους βαθμούς και της super-Sunday αν και φέτος δεν συμμετέχει σε όλο το πρωτάθλημα και δεν το διεκδικεί.
Δεύτερος κατάφερε να περάσει ο Sebastien Ogier σημειώνοντας το 1-2 για την ομάδα της Toyota στην κατάταξη του Σαββάτου. Ο Γάλλος οδήγησε στο όριο, και σε ορισμένες περιπτώσεις πάνω από αυτό, με την τύχη να είναι στο πλευρό του και να μην έχει συνέπειες σε χρόνο, όταν στην 11η ειδική είχε τη στιγμή του ισορροπώντας μεταξύ δρόμου και χαντακιού.
Η έκπληξη του αγώνα, για τους περισσότερους, ο Martins Sesks (Ford Puma Rally1) περιορίστηκε στην τρίτη θέση καταφέρνοντας να κρατήσει πίσω του οδηγούς που λυσσούσαν για μια καλύτερη θέση και περισσότερους βαθμούς για το πρωτάθλημα. Ο Λετονός διατηρεί ένα προβάδισμα 21 δευτερολέπτων από τον Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) που ανέβασε ρυθμό στις ειδικές του Σαββάτου και κέρδισε δύο θέσεις!
Ο αγώνας του Εσθονού παραλίγο να τιναχτεί στον αέρα όταν μια διαφημιστική φουσκωτή αψίδα της οργάνωσης έπεσε πάνω στο αυτοκίνητο του αναγκάζοντας τον να σταματήσει, χωρίς ευτυχώς περαιτέρω συνέπειες. Ο Tanak πήρε εικονικό χρόνο στη συγκεκριμένη ειδική που του επέτρεψε να παραμείνει στη μάχη. Σαν να μην έφτανε αυτό έπειτα από μια κακή προσγείωση στην υπερειδική που έκλεινε το σκέλος, κάτι έσπασε στο αυτοκίνητο του Εσθονού με αποτέλεσμα να μην αποφύγει επαφή με αχυρόμπαλα και να χάσει σχεδόν 15 δευτερόλεπτα!
Πέμπτος ολοκλήρωσε το σκέλος ο Adrien Fourmaux (Ford Puma Rally1) μπροστά από τον διεκδικητή του τίτλου Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) που δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την έκτη θέση. Ένα πρόβλημα με την υδραυλική υποβοήθηση του Yaris του Takamoto Katsuta, που προήλθε από μικροέξοδο του Ιάπωνα σε χαντάκι, τον περιόρισε στην έβδομη θέση, μπροστά από τον ανήμπορο για κάτι καλύτερο, λόγω της σειράς εκκίνησης του, πρωτοπόρου του πρωταθλήματος Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1). Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Esapekka Lappi (Hyundai i20 Rally1) και Greg Munster (Ford Puma Rally1).
Στην κατηγορία WRC2 ο Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2) διατήρησε την πρωτοπορία του μπροστά από τα Toyota Yaris Rally2 των Mikko Heikkila και Sami Pajari.
64 αγωνιστικά χιλιόμετρα μας χωρίζουν από τον τερματισμό, με την Κυριακή να δίνει ξεχωριστούς πόντους και όλους να ξεκινούν από το μηδέν!
Αποτελέσματα 2ου σκέλους: