70 πληρώματα θα βρεθούν στη ράμπα της εκκίνησης του Ράλλυ Ακρόπολις που αναμένεται να είναι το σκληρότερο των τελευταίων ετών σύμφωνα με τα λεγόμενα των πληρωμάτων που ολοκλήρωσαν τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών. Είναι γεγονός ότι ένας αγώνας-θρύλος σαν το Ράλλυ Ακρόπολις πρέπει να διατηρεί το χαρακτήρα του και να ξεχωρίζει από όλους τους υπόλοιπους. Και το Ακρόπολις έχει μείνει στην ιστορία ως ο σκληρότερος αγώνας του WRC, κάτι που αναμένεται να επιβεβαιωθεί στα βουνά της πατρίδας μας.
Το ζητούμενο είναι η ισορροπία μεταξύ ταχύτητας και αξιοπιστίας, η γραμμή της οποίας είναι πολύ λεπτή στον εθνικό μας αγώνα. Είναι δεδομένο ότι όποιος επιχειρήσει το flat-out στην Παύλιανη, στην Ελάτεια ή και το σκληρό Οινοχώρι θα πρέπει να έχει τεράστιες δόσεις τύχης για να επιβιώσει και να αποφύγει τα κλαταρίσματα. Θα ρισκάρει κανείς; Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) δεν έχει κανένα λόγο να το κάνει, γνωρίζοντας ότι θα έχει και το μειονέκτημα του καθαρίσματος του δρόμου. Οι υπόλοιποι όμως; Ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) θέλει να φτάσει οπωσδήποτε στον τερματισμό αν θέλει να διατηρήσει τις ελπίδες του για τίτλο, ενώ και οι Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) και Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) δεν έχουν περιθώρια για άλλες αποτυχίες.
Δεν θα εκπλαγούμε αν δούμε τον Adrien Fourmaux (Ford Puma Rally1) ακόμα και στην κορυφή, με τον ώριμο Dani Sordo (Hyundai i20 Rally1) να έχει πάντα καλά πλασαρίσματα σε αγώνες όπως ο δικός μας.
Το δικό μας ενδιαφέρον δεν θα περιοριστεί στη μάχη της κορυφής, αλλά και στις επιδόσεις των πολλών Ελληνικών πληρωμάτων στον εθνικό μας αγώνα.
Ο Ιορδάνης Σερδερίδης (Ford Puma Rally1) στοχεύει στην 1η θέση μεταξύ των Ελλήνων, ενώ αντίστοιχους στόχους έχουν πολλά ελληνικά πληρώματα που συμμετέχουν στην κατηγορία WRC2. Φαβορί για την πρωτιά είναι οι έμπειροι Λάμπρος Αθανασούλας- Νίκος Ζακχαίος (Skoda Fabia Rally2 Evo) που δεν θα περιοριστούν στην ελληνική κατάταξη, αλλά θα προσπαθήσουν να κοιτάξουν στα μάτια τους κορυφαίους οδηγούς της κατηγορίας. Για την πρωτιά θα παλέψουν και οι “Παναγιώτης Ρουστέμης- Χρήστος Μπακλώρης” (Skoda Fabia RS Rally2) που οφείλουν να μετουσιώσουν την ταχύτητα τους σε αποτέλεσμα, οι Γιώργος Κεχαγιάς- Νίκος Πετρόπουλος (Skoda Fabia RS Rally2) που επέστρεψαν δριμύτεροι, αλλά και οι Γιώργος Αμούτζας- Γιώργος Ηλιόπουλος (Skoda Fabia RS Rally2) που μαθαίνουν γρήγορα και θέλουν να αφήσουν το στίγμα τους στο πρώτο τους Ράλλυ Ακρόπολις.
Οι Βασίλης Βελάνης- Ηλίας Παναγιωτούνης (Skoda Fabia RS Rally2) ξέρουν καλά τις παγίδες που κρύβει ένας τέτοιος αγώνας και αναμένεται να κινηθούν προσεκτικά, όπως και τα δύο μικτά πληρώματα της κατηγορίας WRC Masters, οι Γιώργος Βασιλάκης- Thomas Krawszik (Ford Fiesta Rally2) και οι Νίκος Παυλίδης- Allan Harryman (Skoda Fabia Rally2 Evo).
Με το επίπεδο των πληρωμάτων της κατηγορίας WRC3 να είναι πολύ υψηλό και φέτος, για τη διάκριση που μεταφράζεται σε μια θέση στην πρώτη εξάδα θα παλέψουν οι Πασχάλης Χατζημάρκος- Μάριος Τσαούσογλου (Renault Clio Rally3) και οι Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Κακαβάς (Ford Fiesta Rally3). Στην άτυπη “ελληνική” μάχη της κατηγορίας θα εμπλακούν σίγουρα και οι Θέμης Χαλκιάς- Νίκος Κομνός (Renault Clio Rally3) με τον οδηγό να αποτελεί τον ρέκορντμαν συμμετοχών από τους φετινούς συμμετέχοντες του αγώνα αλλά και οι διεκδικητές του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Πέτρος Παντελή- Πάμπος Λαός (Renault Clio Rally3).
Στον τερματισμό στοχεύουν τα πληρώματα των Μάνου και Κώστα Στεφανή, Γιώργου Δελαπόρτα- Βαγγέλη Παναρίτη και Στέφανου Θεοχαρόπουλου- Γιώργου Κότσαλη που συμμετέχουν με Ford Fiesta Rally3, ενώ πραγματικό άθλο θα αποτελεί αν φτάσουν μέχρι το τέρμα οι δικίνητοι συνδυασμοί του αγώνα. Ευχόμαστε υπομονή και τύχη στους Σάββα Λευκαδίτη- Βαγγέλη Ακράτο (Peugeot 208 Rally4), Γιάννη Πλάγο- Χρήστο Κουζιώνη (Peugeot 208 Rally4), Τεό Καλαμαρά- Δημήτρη Λαμπράκη (Ford Fiesta Rally4), Λούη Παπαγεωργίου- Βασίλη Κούγια (Peugeot 208 R2) και Δημήτρη Παρέλλη- Ανδρέα Παπανδρέου (Renault Clio Rally5) όπως και σε όλους τους αγωνιζόμενους.
Η εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις θα δοθεί στην πόλη της Λαμίας την Πέμπτη το απόγευμα και το αγωνιστικό μέρος θα ξεκινήσει την Παρασκευή με τις ειδικές της πολύ σκληρής Άνω Παύλιανης, της Δάφνης και του Ταρζάν οι οποίες θα επαναληφθούν πρωί και απόγευμα.
Το Σάββατο θα είναι η πιο απαιτητική ημέρα του αγώνα αφού τα πληρώματα θα ξεκινήσουν το πρωί από τη Λαμία, θα φτάσουν μέχρι το Λουτράκι για να επιστρέψουν το βράδυ και πάλι στη Λαμία χωρίς ενδιάμεσο service θυμίζοντας τα παλιά καλά Ακρόπολις. Η επίσης σκληρή ειδική Ρεγκίνι θα ανοίξει το πρόγραμμα του δεύτερου σκέλους, με την Θήβα να ακολουθεί, πριν τα αγωνιστικά κατευθυνθουν προς την Κόρινθο για τις ειδικές διαδρομές των Αγίων Θεοδώρων και του Λουτρακίου, με την ειδική Άγιοι Θεόδωροι να επαναλαμβάνεται και δεύτερη φορά. Στο δρόμο της επιστροφής θα υπάρχει ακόμα μια έκπληξη, η υπερειδική ΕΚΟ που θα διεξαχθεί σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο ΣΕΑ Σείριος!
Η τελευταία ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις που δίνει διαφορετικούς βαθμούς για τα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών περιλαμβάνει τις ειδικές διαδρομές του Οινοχωρίου και του Ελευθεροχωρίου, με το δεύτερο Ελευθεροχώρι να αποτελεί την power stage του αγώνα!
Ευχόμαστε τα καλύτερα σε όλους τους εμπλεκόμενους του αγώνα και να το χαρούν ο καθένας από το πόστο του!