Στην απέλπιδα προσπάθεια τους για το κυνήγι του Thierry Neuville στη μάχη του Παγκόσμιου τίτλου οι Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) και Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) είναι αυτοί που ξεχώρισαν στην πρώτη ημέρα του Ράλλυ Χιλής. Οι δυό τους βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης, με τον Εσθονό να πατάει κορυφή για μόλις 4 δέκατα του δευτερολέπτου. (edit. Οι αγωνοδίκες διόρθωσαν τους χρόνους της πρώτης ειδικής με τον Evans να περνάει επικεφαλής για 3 δευτερόλεπτα)

Ο Tanak δεν κέρδισε καμία ειδική ενώ ο Evans μόλις μία, με την αξιοπιστία τους να τους διατηρεί ψηλά, και τον ταχύτερο οδηγό στις μισές από τις έξι ειδικές της ημέρας να είναι ο Sebastien Ogier. Ο Γάλλος οδηγός της Toyota υπέπεσε σε ακόμα ένα λάθος υπό πίεση, χτυπώντας σε ανάχωμα που τον ανάγκασε να σταματήσει για να αλλάξει το ελαστικό που κλάταρε. Έχασε σχεδόν δύο λεπτά και κάθε ελπίδα για τη νίκη, όσο κι αν συνέχισε να επιτίθεται μαζεύοντας κάπως τη διαφορά. Ο Ogier ολοκλήρωσε το σκέλος στην ένατη θέση και η σειρά εκκίνησης του το Σάββατο δεν θα είναι και η καλύτερη για να του επιτρέψει να καλύψει τα χαμένα δευτερόλεπτα.

Πίσω από τους δύο πρώτους, ακολουθεί ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) ο οποίος κινήθηκε στο ρυθμό των πρώτων, μια μικροέξοδος όμως από το δρόμο του στοίχισε περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα και την πρώτη θέση της γενικής.

Κολλημένος πίσω του ακόμα ένας νέος, ο Sami Pajari (Toyota Yaris Rally1) που εντυπωσιάζει για ακόμα έναν αγώνα!

Στις εκπλήξεις του πρώτου σκέλους, οι εξαιρετικές επιδόσεις του Greg Munster στον πρώτο αγώνα στον οποίο είχε συμμετάσχει και πέρυσι με αυτοκίνητο της μεγάλης κατηγορίας! Ο νεαρός οδηγός της M-Sport βρίσκεται στην πέμπτη θέση με τη διαφορά του από την κορυφή να μην ξεπερνά τα 14 δευτερόλεπτα.

Μόλις έκτος ο Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) 33 δευτερόλεπτα από την κορυφή, χαμογελάει πονηρά γνωρίζοντας ότι δεν θα χρειαστεί να καθαρίζει το δρόμο τις επόμενες ημέρες του αγώνα, ανεβαίνοντας θέσεις και συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς.

Κλατάρισμα είχε ο Esapekka Lappi (Hyundai i20 Rally1) που τον περιόρισε στην έβδομη θέση, μπροστά από τον Adrien Fourmaux (Ford Puma Rally1) που χρεώθηκε με ποινή ενός λεπτού, αφού καθυστέρησε σε απλή διαδρομή προσπαθώντας να επισκευάσει τον εναλλάκτη του αγωνιστικού του. Οι χρόνοι του για ακόμα έναν αγώνα είναι κάτι παραπάνω από αξιοπρεπείς και ελπίζει να ανέβει θέσεις το σαββατοκύριακο.

Ο Martins Sesks με το μη-υβριδικό Ford Puma Rally1 δεν κατάφερε να επαναλάβει τις επιδόσεις που του πρόσφεραν την ευκαιρία να βρεθεί στη μεγάλη κατηγορία στη Χιλή. Βγήκε στην ίδια στροφή με τον Ogier προκαλώντας κλατάρισμα στο αγωνιστικό του, ενώ στη συνέχεια ένα δεύτερο κλατάρισμα τον οδήγησε “στην κερκίδα” αφού δεν μετέφερε δεύτερη ρεζέρβα.

Στη δεύτερη κατηγορία ο Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2) προηγείται.

Το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Χιλής είναι και το πιο απαιτητικό του αγώνα με 6 ειδικές και 139 αγωνιστικά χιλιόμετρα στα οποία θα μοιραστούν οι περισσότεροι βαθμοί.

Αποτελέσματα 1ου σκέλους:

Από Harris