Δύο αγώνες απομένουν για την ολοκλήρωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2024 με το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης να διεξάγεται στις 17-20 Οκτωβρίου. Ο ασφάλτινος αγώνας που διεξάγεται σε Τσεχία, Αυστρία και Γερμανία θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό το πρωτάθλημα των οδηγών, ενώ θα παίξει σημαντικό ρόλο και στην εξέλιξη του πρωταθλήματος των κατασκευαστών.
Ο Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) για ακόμα έναν αγώνα θα χρειαστεί να παίξει “άμυνα”, προσδοκώντας σε έναν ασφαλή τερματισμό χωρίς ρίσκα, κάτι που τον έχει φέρει σε θέση ισχύος από τα μισά του πρωταθλήματος και μπορεί να του χαρίσει το πρωτάθλημα έναν αγώνα πριν το τέλος. Στο “τριεθνές” μάλιστα δεν θα έχει και το μειονέκτημα του καθαρίσματος του δρόμου, αφού ξεκινώντας πρώτος σε ασφάλτινο αγώνα θα έχει θεωρητικά και πλεονέκτημα.
Ο Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) κυρίως, αλλά και ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) θα εξαντλήσουν και τις τελευταίες ελπίδες που τους απομένουν, με σαφή όμως προσανατολισμό προς τους βαθμούς του πρωταθλήματος κατασκευαστών, αφού ο Βέλγος μόνο με “αυτοκτονία” το χάνει. Αντίστοιχα και ο Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) που ξύπνησε αργά, θα διεκδικήσει την πρώτη του φετινή νίκη σε μια επιφάνεια που τον ευνοεί.
Σε μια από τις τελευταίες του εμφανίσεις με την M-Sport o Adrien Fourmaux (Ford Puma Rally1) θα παλέψει για ακόμα ένα βάθρο, ενώ ένα καλό αποτέλεσμα που θα τους δώσει το εισιτήριο για μια θέση στο WRC του 2025 θα επιδιώξουν οι Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 Rally1), Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1), Greg Munster (Ford Puma Rally1) και Sami Pajari (Toyota Yaris Rally1).
Με μη υβριδικό Ford Puma Rally1 θα συμμετάσχει στον αγώνα ο Ιορδάνης Σερδερίδης με αποκλειστικό σκοπό τη διασκέδαση ενώ ξεκάθαρα είναι τα πράγματα στη δεύτερη κατηγορία του θεσμού.
Μόνο με νίκη ξεπερνά ο Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2) στη βαθμολογία του πρωταθλήματος τον Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2) ο οποίος συμπλήρωσε τους αγώνες του και δεν βαθμολογείται, χωρίς ωστόσο να εξασφαλίζει τον τίτλο αφού θα περιμένει και τον τελευταίο αγώνα όπου θα ελπίζει να μην κερδίσει ο Sami Pajari που κατακτά αυτόματα τον τίτλο με νίκη στην Ιαπωνία.
Απέναντι από τον Rossel θα βρεθεί στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης ασθενής ανταγωνισμός στον οποίο περιλαμβάνονται ο ομόσταυλός του Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2), o Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia RS Rally2) και ο φορμαρισμένος Josh McErlean (Skoda Fabia RS Rally2).
Το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης αποτελείται από 18 ειδικές διαδρομές και 302 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε Τσεχία, Αυστρία και Γερμανία.