GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

WRC Νέα του WRC

WRC 2025- 03. Ράλλυ Σαφάρι- 2η ημέρα- Ο νόμος του Safari

 

Για να τερματίσεις πρώτος, πρέπει πρώτα να τερματίσεις κι αυτό αποτελεί έναν από τους άγραφους νόμους του Ράλλυ Σαφάρι. Οι σκληρές συνθήκες που αντιμετωπίζουν άνθωποι και μηχανές στην Κένυα αποτέλεσαν την αιτία των πολλών προβλημάτων και εγκαταλείψεων και στη δεύτερη ημέρα του αγώνα. Θύμα του «Νόμου του Σαφάρι» έπεσε και ο ταχύτερος οδηγός του αγώνα μέχρι τα μέσα της δεύτερης ημέρας Ott Tanak.

Μηχανικά προβλήματα του Hyundai i20 Rally1 γκρέμισαν τον Εσθονό από την κορυφή. Συγκεκριμένα μια διαρροή λαδιού λίγο πριν την προτελευταία ειδική του σκέλους τον ανάγκασε να οδηγήσει το αγωνιστικό του με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς,  με αποτέλεσμα να χάσει σχεδόν 2 λεπτά, και να παραχωρήσει την θέση του στα Toyota.

O Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) είναι αυτός που θα διανυκτερεύσει στην κορυφή, με τη διαφορά του πλέον από τον ομόσταβλο του Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) να μειώνεται στα μόλις 8 δευτερόλεπτα. Ο Φινλανδός ήταν ο ταχύτερος οδηγός του σκέλους κερδίζοντας 3 ειδικές και θα διεκδικήσει πλέον επί ίσοις όροις την πρώτη του φετινή νίκη.

Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σαφάρι ήταν καταστροφική για την ομάδα της Hyundai, αφού εκτός από τα προβλήματα του Tanak, που ολοκλήρωσε το σκέλος στην τρίτη θέση, σχεδόν 1 λεπτό πίσω από τον πρώτο, προβλήματα αντιμετώπισαν και τα άλλα 2 αυτοκίνητα της ομάδας.  Ο Thierry Neuville χρεώθηκε με 2 λεπτά ποινών ώστε να είναι το Hyundai του ετοιμοπόλεμο στις ειδικές διαδρομές και συνεχίζει τέταρτος, ενώ ο Adrien Fourmaux (Hyundai i20 Rally1) εγκατέλειψε για δεύτερη σερί ημέρα, αυτή τη φορά με σπασμένη μπροστινή ανάρτηση του αγωνιστικού του που προκλήθηκε μετά από κλατάρισμα.

Την πρώτη εξάδα συμπληρώνουν ακόμα δύο Toyota Yaris Rally1, αυτά των Takamoto Katsuta και Sami Pajari με τους νεαρούς οδηγούς να μην αποφεύγουν τα κλαταρίσματα. Στην έβδομη θέση ακολουθεί το πρώτο Ford Puma Rally1, αυτό του Josh McErlean που έχασε πολύ χρόνο από σπασμένη εξάτμιση, με το δεύτερο, αυτό του Greg Munster να παλεύει να ξαναμπεί στη δεκάδα, μετά από προβλήματα που αντιμετώπισε με σπασμένη ανάρτηση αλλά και κλαταρίσματα, πίσω από τα πρώτα πληρώματα της κατηγορίας WRC2.

Ο διεκδικητής της νίκης στην κατηγορία WRC2 Oliver Solberg (Toyota Yaris Rally2) κόλλησε αμμώδες έδαφος και εγκατέλειψε το σκέλος, αφήνοντας την πρωτοπορία στον Kajetan Kajetanowicz (Toyota Yaris Rally2).

Ο Ιορδάνης Σερδερίδης (Ford Puma Rally1) ολοκλήρωσε το σκέλος στην 13η θέση της γενικής κατάταξης, ενώ ο Γιώργος Βασιλάκης (Ford Fiesta Rally2) δεν κατάφερε να τερματίσει καμία ειδική την Παρασκευή λόγω μηχανικών προβλημάτων.

Η τρίτη ημέρα του Ράλλυ Σαφάρι είναι εξίσου επίπονη, με 6 ειδικές διαδρομές και αγωνιστικά χιλιόμετρα που πλησιάζουν τα 150.

Αποτελέσματα 2ης ημέρας: