Από έντονο συναγωνισμό για την πρώτη θέση, η οποία άλλαξε πολλές φορές χέρια, σημαδεύτηκε η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας. Οι οδηγοί της Toyota και της Hyundai αντάλλαξαν “πυροβολισμούς” μεταξύ τους, με τον Sebastien Ogier να είναι αυτός που έφτασε πρώτος στην ανασυγκρότηση.
Η ειδική Telti – Calangianus – Berchidda, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά, ήταν η κριτήρια ειδική του σκέλους η οποία “κατέστρεψε” πολλά πληρώματα τόσο στο πρώτο όσο και στο δεύτερο πέρασμα. Στο πρωινό loop τα τρία Ford Puma Rally1 της M-Sport δεν κατάφεραν να την ολοκληρώσουν, με τον Martins Sesks να τουμπάρει το αγωνιστικό του με πολλά χιλιόμετρα, και τους Joshua McErlean και Greg Munster να έχουν επαφή με βράχο η οποία δεν τους επέτρεψε να συνεχίσουν. Στο απογευματινό loop ο πρωτοπόρος μέχρι εκείνο το σημείο Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) είχε έξοδο που τον άφησε εκτός σκέλους, ενώ οι Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) και Ιορδάνης Σερδερίδης (Ford Puma Rally1) τούμπαραν τα αγωνιστικά τους ευτυχώς για αυτούς καταφέρνοντας να ολοκληρώσουν το σκέλος.
Ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) κερδίζοντας την πρώτη και την τελευταία ειδική του σκέλους έφτασε στην Olbia στην πρώτη θέση, έχοντας μια ανάσα πίσω του τους οδηγούς της Hyundai Adrien Fourmaux και Ott Tanak που ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί, κερδίζοντας μάλιστα ειδικές.
Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσε το σκέλος ο Sami Pajari (Toyota Yaris Rally1) εκμεταλλευόμενος και την πολύ καλή σειρά εκκίνησης του, ο οποίος θα ήταν πιο κοντά στους πρώτους αν δεν έχανε χρόνο από κλατάρισμα στην τρίτη ειδική.
Την πρώτη εξάδα κλείνουν οι οδηγοί που επηρεάστηκαν περισσότερο από το καθάρισμα του δρόμου, που είναι έντονο σε αγώνες όπως το Ράλλυ Σαρδηνίας. Ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) ολοκλήρωσε στην πέμπτη θέση, έτοιμος να αντεπιτεθεί στα επόμενα σκέλη, και ο Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) στην έκτη, με τη διαφορά από τους προπορευόμενους να μην του επιτρέπει να κάνει όνειρα για το κάτι παραπάνω.
Πιο πίση ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) που έχασε πολύ χρόνο από το τουμπάρισμα, εμπρός από τους ταχύτερους της δεύτερης κατηγορίας Nikolay Gryazin (Skoda Fabia RS Rally2) και Emil Lindholm (Skoda Fabia RS Rally2), με τον Φινλανδό να προηγείται στο WRC2 αφού ο Ρώσος επέλεξε να μην βαθμολογηθεί σε αυτό τον αγώνα.
Το δεύτερο σκέλος του αγώνα περιλαμβάνει κλασικές ειδικές του Ράλλυ Σαρδηνίας μήκους 120 αγωνιστικών χιλιομέτρων και αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον.
Αποτελέσματα πρώτου σκέλους: