GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Ελληνικοί Αγώνες Ράλλυ Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ

61ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2025- 4. Ράλλυ Παρνασσού- preview- Κρίνονται οι τίτλοι σε νέες διαδρομές!

Με κέντρο την Αμφίκλεια διεξάγεται τις πρώτες ημέρες του Νοέμβρη το ολοκαίνουριο Ράλλυ Παρνασσού, τελευταίος γύρος του 61ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο αγώνας που προσμετρά στον κορυφαίο θεσμό των Ελληνικών Αγώνων με αυξημένο συντελεστή 1,5 αναμένεται να κρίνει όλους τους τίτλους της χρονιάς, πλην αυτού της γενικής τον οποίο έχουν ήδη κατακτήσει οι Παπαδημητρίου- Κουζιώνης.

Το Σάββατο 1 Νοεμβρίου το μεσημέρι θα διεξαχθεί το shakedown του ράλλυ, σε διαδρομή της Αμφίκλειας, με την πανηγυρική εκκίνηση να είναι προγραμματισμένη για τις 8 το βράδυ της ίδιας ημέρας στην Κεντρική Πλατεία της φιλόξενης κωμόπολης. Την Κυριακή 2 Νοεμβρίου είναι το “κυρίως πιάτο” του Ράλλυ Παρνασσού, με τη διεξαγωγή 6 ειδικών διαδρομών συνολικού μήκους 83 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Η Αμφίκλεια, η Παναγίτσα και η Ελάτεια-Ζέλι θα δοκιμάσουν ανθρώπους και μηχανές, με τα περισσότερα χιλιόμετρα του αγώνα να είναι εντελώς νέα στο πρωτάθλημα! Το service park αλλά και το αρχηγείο του αγώνα θα βρίσκονται στον κεντρικό δρόμο της πλατείας της Αμφίκλειας που θα κινηθεί σε ρυθμούς πρωταθλήματος το Σαββατοκύριακο.

Μπορεί ο τίτλος της γενικής να έχει κριθεί υπέρ των Παπαδημητρίου- Κουζιώνη, το πλήρωμα όμως τιμά το θεσμό με την παρουσία του και στον τελευταίο αγώνα. Οι Πρωταθλητές Ελλάδος θα οδηγήσουν ένα Skoda Fabia RS Rally2 για ακόμα μία νίκη. Οι περσινοί Πρωταθλητές της κατηγορίας Rally3 Καρανικόλας- Κακαβάς θα βρεθούν στα bucket ενός Ford Fiesta Rally2 για να τεστάρουν τις δυνατότητες τους αλλά και του αυτοκινήτου απέναντι στον ανταγωνισμό. Ένα τρίτο αγωνιστικό της μεγάλης κατηγορίας, ένα Skoda Fabia Rally2 Evo θα οδηγήσουν οι ΠαντελάκηςΠαναγιωτούνης με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη εξοικείωση του οδηγού με το χώμα στο οποίο κάνει τα πρώτα του βήματα.

Στο Ράλλυ Παρνασσού θα κριθεί το πρωτάθλημα της κατηγορίας Rally3! Οι Χατζημάρκος- Τσαούσογλου (Renault Clio Rally3) επιστρέφουν με σκοπό την κατάκτηση του τίτλου, για τον οποίο έχουν βάσιμες ελπίδες και οι Θεοχαρόπουλος- Κότσαλης (Ford Fiesta Rally3), αλλά και ο νεαρός “Flandy” με συνοδηγό τον πολύπειρο Στεφανή (Ford Fiesta Rally3). Αουτσάιντερ οι Παλαιοκώστας- Βίγκος που θα αναζητήσουν με το Renault Clio Rally3 τον πρώτο τους τερματισμό στο φετινό πρωτάθλημα. Ευχάριστη έκπληξη στην κατηγορία η συμμετοχή του ταλαντούχου Αχ. Χριστοδούλου με τον έμπειρο Σούκουλη στο δεξί μπάκετ ενός Ford Fiesta Rally3, ενώ αναβάθμισαν την εμπλοκή τους οι Ηλιόπουλος- Χαλδαίος και συμμετέχουν στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος με Renault Clio Rally3.

Μεγάλη μάχη αναμένεται στην κατηγορία Ν, με το κύπελλο της κατηγορίας να διεκδικούν με αξιώσεις τρεις συνδυασμοί. Οι Σταυρόπουλος- Κόκκινος (Mitsubishi Lancer Evo IX) προηγούνται στη βαθμολογία και θέλουν να μείνουν στην κορυφή μέχρι το τέλος, οι νικητές των δύο τελευταίων αγώνων Ζυγογιάννης- Τσέλλος (Mitsubishi Lancer Evo IX) θέλουν ακόμα μία νίκη που θα ισοδυναμεί με κύπελλο, ενώ οι περσινοί κυπελλούχοι Ντάβαρης- Μακρής (Mitsubishi Lancer Evo IX) θα παίξουν το παιχνίδι της υπομονής, κάτι που άλλωστε τους χάρισε τον τίτλο το 2024. Σημαντική απουσία από τον αγώνα οι Τζέμος- Αγγελόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo IX) οι οποίοι διεκδικούσαν επί ίσοις όροις το κύπελλο. Ρόλο στην εξέλιξη της μάχης θα παίξει ο πρωτάρης στο χώμα Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX) μετά από χρόνια επιτυχιών στο χώρο των Αναβάσεων, με συνοδηγό τον Ασημακόπουλο, αλλά και ο Τσετσώνης που επιστρέφει στο πρωτάθλημα με Subaru Impreza και συνοδηγό τον Παναρίτη.

Ακλόνητο φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος στην κατηγορία F2 αποτελούν οι νικητές των τριών πρώτων αγώνων Λευκαδίτης- Ακράτος με Peugeot 208 Rally4. Μια έκτη θέση τους αρκεί για να στεφθούν αυτόματα πρωταθλητές όμως είναι σίγουρο ότι δεν θα επαναπαυθούν και θα οδηγήσουν για τη νίκη. Οι άξιοι αντίπαλοι τους φέτος Ν. Παπαχριστόπουλος- Ξανθός (Peugeot 208 R2) θα εξαντλήσουν τις πιθανότητες τους για τον τίτλο, ενώ το πρώτο τους βάθρο θα διεκδικήσουν οι Καλαμαράς- Κούγιας (Ford Fiesta Rally4) που θα τους εξασφαλίσει την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα. Μια θέση στο βάθρο θα κυνηγήσουν και οι Θ. Πανούτσος- Δ. Πανούτσος (Renault Clio R3) με το μυαλό τους στραμμένο περισσότερο στο κύπελλο της κατηγορίας C3.

Φτωχή φέτος η κατηγορία F2E με τη συμμετοχή αγωνιστικών προηγούμενης γενιάς που προσφέρουν πολύ θέαμα. Οι συνήθεις ύποπτοι Δημόπουλος- Παρασκευόπουλος (Toyota Starlet KP60) και Μυλωνάς- Παραπέρας (Toyota Corolla AE92) θα δώσουν άλλη μια παράσταση παλεύοντας για τη νίκη, με τους πρώτους να βρίσκονται κοντά στην κατάκτηση του πρωταθλήματος για δεύτερη συνεχή χρονιά. Τα Ford Escort RS των Αντωνίου- Γρηγορόπουλου και Γ. Χατζηγάκη- Χ. Χατζηγάκη (Ford Escort RS) θα μας χαρίσουν ατέλειωτες πλαγιολισθήσεις στοχεύοντας στο βάθρο, ενώ ο “Δαυίδ” της κατηγορίας, το Toyota Yaris των Σωτηρόπουλου- Μούκα με συνδυασμό αποτελεσμάτων κατακτά μέχρι και το πρωτάθλημα!

Στο Ράλλυ Παρνασσού θα κριθούν και τα κύπελλα των λοιπών κατηγοριών του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία C2 οι πρωταγωνιστές της Rally3 μπλέκονται με αυτούς της Ν με αρκετούς συνδυασμούς να διεκδικούν τα πρωτεία. Στη C3 τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα με τρεις συνδυασμούς να μάχονται για τον τίτλο. Οι Θ. Πανούτσος- Δ. Πανούτσος (Renault Clio R3), Γ. Χατζηγάκης- Χ. Χατζηγάκης (Ford Escort RS) και Χατζηδάκης- Καραστεφάνου (Renault Clio RS) θα τα δώσουν όλα για το αποτέλεσμα, με τους νικητές του προηγούμενου αγώνα Μουρίκη- Τσακίρη (Renault Clio RS), τους θεαματικούς Αντωνίου- Γρηγορόπουλο (Ford Escort RS) αλλά και τα πληρώματα της κατηγορίας C4 που δεν συμπληρώνει και συνενώνεται με τη C3 να είναι ρυθμιστές του αποτελέσματος. Στη C5 τo κύπελλo θα ακολουθήσει ουσιαστικά τον νικητή του πρωταθλήματος της F2, ενώ στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα, τη C6 υπάρχει ξεκάθαρο φαβορί.

Ο τερματισμός αρκεί στους Πατέα- Παναγόπουλο (Toyota Starlet EP91) για να κατακτήσουν έναν από τους σημαντικότερους τίτλους του πρωταθλήματος. Μόνο νίκη θέλουν οι Σωτηρόπουλος- Μούκας (Toyota Yaris), Αθανασόπουλος- Ζορμπάς (Toyota Yaris) και Κατέβας- Τζαβάρας (Toyota Yaris) για να διατηρήσουν ζωντανές τις ελπίδες τους, με τα πολλά πληρώματα από τον Πύργο να είναι άξια συγχαρητηρίων που ακολούθησαν πλήρως το θεσμό και τον στήριξαν με την παρουσία τους.

Άξια αναφοράς είναι η συμμετοχή δύο πληρωμάτων που κοσμούν με την παρουσία τους τον αγώνα και τα Ελληνικά Ράλλυ γενικότερα. Του ρέκορντμαν συμμετοχών στα ελληνικά Ράλλυ Μανώλη Παναγιωτόπουλου με περισσότερες από 230 εκκινήσεις στα 50 του σχεδόν χρόνια στους ελληνικούς αγώνες, με συνοδηγό στο Toyota Yaris τον Αχτίδα, και των “Simetra” – Πάλλα που συμπληρώνουν 40 χρόνια σαν δίδυμο στα ράλλυ, τα τελευταία έτη στα bucket ενός Mitsubishi Lancer Evo IX. Να τα εκατοστήσουν!

Εκτός από τους “παλιούς”υπάρχουν και “νέοι”στο Ράλλυ Παρνασσού. Την πρώτη τους συμμετοχή σε Ράλλυ από τη θέση του οδηγού θα πραγματοποιήσουν οι Δημήτρης Τσιάντης και Θανάσης Μυλωνάς. Ο πρώτος με συνοδηγό τον Παπανδρέου στο τιμόνι ενός Honda Civic Type-R και ο δεύτερος με συνοδηγό τον Γεωργόπουλο στο τιμόνι ενός Rover MG. Να το χαρούν και να φτάσουν ως τον τερματισμό!

Μπορεί ο αγώνας να μην μετράει σε κάποιο θεσμό Ιστορικών Αυτοκινήτων, όμως δύο πληρώματα της κατηγορίας δίνουν το παρών. Οι Αλ. Χριστοδούλου- Σαμαράς με την πανέμορφη Lancia 037 και οι Τζιλάβης- Ματαλιωτάκης με Ford Escort MKI θα ξυπνήσουν μνήμες του παρελθόντος στις ειδικές της Στερεάς Ελλάδας.

Καλή επιτυχία σε όλους, ραντεβού στο βουνό!

Συμμετοχές:

Ωράριο:

Χάρτης: